Διακλαδικές Διασυνδέσεις
|
Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
γλωσσικό μάθημα είναι οι ακόλουθες:
- γραπτή και προφορική έκφραση απόψεων
- εντοπισμός της σημασίας της φράσης «μονοετές φυτό»
- εντοπισμός της σημασίας της φράσης «πολυετές φυτό»
- καταγραφή της ονομασίας κάποιων φυτών.
Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
μάθημα των Μαθηματικών είναι οι ακόλουθες:
- σύγκριση της διάρκειας ζωής κάποιων φυτών.
Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
μάθημα των Εικαστικών είναι οι ακόλουθες:
- ζωγραφική του κύκλου ζωής ενός φυτού.
|
Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες
|
Αρχικά οι Μ καλούνται να σχολιάσουν το γεγονός
ότι τα φυτά, όπως οι άνθρωποι και τα ζώα, έχουν το δικό τους κύκλο
ζωής. Στη συνέχεια, οι Μ καλούνται να περιγράψουν τον κύκλο ζωής ενός
φυτού. Ακόμη, ζητείται από τους Μ να ερευνήσουν στο λογισμικό και να
καταγράψουν τη σημασία των φράσεων «μονοετές» - «πολυετές φυτό».
Επίσης, τους ζητείται να εντοπίσουν και να καταγράψουν ενδεικτικά
κάποια φυτά αυτών των κατηγοριών. Η διάρκεια ζωής των φυτών ποικίλει
από λίγους μήνες μέχρι και πολλά χρόνια ή αιώνες. Τέλος, οι Μ καλούνται
να ζωγραφίσουν τον κύκλο ζωής ενός φυτού που γνωρίζουν.
Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση των
δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας είναι μία διδακτική ώρα.
|