Ενότητα 1: Θεωρητική Τεκμηρίωση
Φιλοσοφία του Λογισμικού «Μελέτη Περιβάλλοντος

 

ENOTHTA 2

Παιδαγωγικές οδηγίες αξιοποίησης του λογισμικού

1 Παρουσίαση του προτεινόμενου εκπαιδευτικού λογισμικού

2 Το νόημα του αλφαβητισμού

3 Περιεχόμενο και οργάνωση του λογισμικού

α «Τι χρειάζεται να γνωρίζουμε»

β «Δραστηριότητες»

γ «Συνεργαζόμαστε και Ερευνούμε»

4 Τρόποι χειρισμού του λογισμικού από το/τη δάσκαλο/α

5 Προτεινόμενες μεθοδολογικές προσεγγίσεις

6 Το μαθησιακό περιβάλλον

7 Ο ρόλος του δασκάλου

 

Ενότητα 3 Σχέδιο εργασίας «Ασφάλεια στους δρόμους»