Στόχοι
|
Οι
μαθητές:
να επιλύσουν σταυρόλεξο
να επιλέξουν και να συμπληρώσουν
προτάσεις με τις σωστές κάθε φορά λέξεις
|
Γλωσσικοί Στόχοι
|
να συμπληρώσουν προτάσεις χρησιμοποιώντας
ορολογία από την επικοινωνία στα αρχαία χρόνια
να. λύσουν σταυρόλεξο
|
Διακλαδικές
διασυνδέσεις
|
Οι δραστηριότητες που συνδέονται με το
Γλωσσικό μάθημα είναι οι ακόλουθες:
- να συμπληρώσουν κενά σε προτάσεις που
δίνονται
- να αναζητήσουν την σωστή ορολογία λέξεων
που σχετίζονται με την επικοινωνία τα αρχαία χρόνια
Οι δραστηριότητες που συνδέονται με το
μάθημα τον Μαθηματικών είναι οι ακόλουθες:
- χρησιμοποίηση βασικών μαθηματικών
εννοιών (οριζόντια, κάθετα)
|
Διαθεματικές Έννοιες
|
Θεμελιώδεις Διαθεματικές Έννοιες είναι οι
ακόλουθες:
Αλληλεπίδραση (βασικό στοιχείο της
επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων)
Επικοινωνία (τρόποι επικοινωνίας, μέσα
επικοινωνίας, σύμβολα επικοινωνίας, κώδικες επικοινωνίας κ.λπ.)
Ομοιότητα - διαφορά (οι ομοιότητες και οι
διαφορές στους τρόπους επικοινωνίας στο χρόνο και στους διάφορους
πολιτισμούς)
Σύστημα – σύμβολα
|
Διαθεματικές
Δεξιότητες
|
Η δεξιότητα της επικοινωνίας (ανάγνωση,
γραφή)
Η δεξιότητα/ικανότητα χρήσης ποικίλων πηγών
και εργαλείων πληροφόρησης και επικοινωνίας
|
Πηγές - Υλικό
|
Έρευνα σε λεξικά και στο λογισμικό
|
Μεθοδολογικές
Προσεγγίσεις
|
Αξιοποίηση πηγών και μέσων απόκτησης γνώσης
(βιβλιοθήκη, Η/Υ, επισκέψεις κ.λπ.)
|
Προτεινόμενες
Διδακτικές Ενέργειες
|
Σε αυτό το φύλλο εργασίας οι μαθητές
καλούνται να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους που σχετίζονται με την ιστορία
της επικοινωνίας.
Αρχικά επιλύουν σχετικό σταυρόλεξο και
στη συνέχεια καλούνται να συμπληρώσουν με συγκεκριμένες λέξεις τα κενά
των προτάσεων στη δραστηριότητα που ακολουθεί.
Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση
των δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας είναι μισή περίπου διδακτική
ώρα. Μπορεί να διατεθεί χρόνος στις ομάδες να πραγματοποιήσουν
δραστηριότητες του λογισμικού.
|