Με αφορμή τις φωτογραφίες των εφημερίδων οι
μαθητές συζητούν αν όλες οι εφημερίδες ασχολούνται με τα ίδια
θέματα.
Στη συνέχεια πλοηγούνται στο λογισμικό και
στο διαδίκτυο για να εντοπίσουν πληροφορίες σχετικές με τις
εφημερίδες. Ακολούθως μελετούν εφημερίδες που έχουν φέρει από το σπίτι
τους σε σχέση με διάφορα ζητήματα, όπως:
- για τη σημασία του τίτλου των εφημερίδων
και για το λόγο για τον οποίο μπορεί να έχουν επιλεγεί
- γράφουν στον πίνακα τον τίτλο του κύριου
άρθρου κάθε εφημερίδας
- παρατηρούν τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
και σημειώνουν αν υπάρχουν φωτογραφίες, σκίτσα ή άλλα σύμβολα.
Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας
αποφασίζουν για τον τίτλο που θα δώσουν στην εφημερίδα τους, επιλέγουν
τα θέματα που θα φιλοξενηθούν και για τις πληροφορίες και το άλλο υλικό
που θα συμπεριλάβουν (ιστορίες, ανέκδοτα, σπαζοκεφαλιές, σταυρόλεξα
κ.λπ.).
Στη συνέχεια, αφού έχουν αποφασίσει για όλα
όσα αφορούν το υλικό της εφημερίδας, αναλαμβάνουν να το παράγουν. Μετά
από κάποιες ημέρες συγκεντρώνουν το υλικό και αποφασίζουν τη θέση που
θα τοποθετηθούν τα κείμενα και οι εικόνες. Αναπαράγουν και διανέμουν
την εφημερίδα.
Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση
των δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας είναι τουλάχιστον 2 διδακτικές
ώρες. Επίσης, θα χρειαστεί οι μαθητές να εργαστούν και ανεξάρτητα για
να συγκεντρώσουν το υλικό ή να γράψουν τα άρθρα που έχουν αναλάβει.
|