ENOTHTA 3 | |
|
Σχέδιο εργασίας «Ασφάλεια στους δρόμους» |
|
|
Η εξακτίνωση του θέματος Η εξακτίνωση του θέματος έχει γίνει σε θεματικές υποενότητες και υλοποιείται με βάση συγκεκριμένα φύλλα εργασίας (4 για κάθε υποενότητα):
ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 1. Μελετούμε τα σήματα οδικής κυκλοφορίας 2. Αναγνωρίζουμε τα σήματα οδικής κυκλοφορίας 3. Μαθαίνουμε να κυκλοφορούμε 4. Δοκιμάζουμε τις γνώσεις μας
ΟΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ, ΟΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΟΝΟΜΩΝ 1. Συναντώντας μια διασταύρωση 2. Αναγνωρίζουμε τα σήματα του τροχονόμου και του φωτεινού σηματοδότη 3. Ένας «χάρτης» κυκλοφορίας της γειτονιάς μας 4. Ένας σηματοδότης … Ποίημα!
ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 1. Είμαστε ασφαλείς σαν επιβάτες; 2. Η ζώνη μας δένει με τη ζωή! 3. Τα πρώτα βήματα ενός … ερευνητή! 4. Φίλε …. επιβάτη!
ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΑΣ 1. Με το ποδήλατό μας στο δρόμο 2. Συμβουλές για μια ασφαλή πορεία 3. Ερευνητών … συνέχεια! 4. Αν έχεις γνώσεις και ικανότητες ... είσαι πιο ασφαλής!
ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ 1. Ένας «χάρτης» για να κυκλοφορούμε με ασφάλεια στους δρόμους 2. Πόσο ασφαλείς είμαστε όταν κυκλοφορούμε στους δρόμους; 3. Μια «εκστρατεία» ενημέρωσης στο σχολείο μας 4. Προτεραιότητα στη ζωή!
Η ανάπτυξη των δραστηριοτήτων των φύλλων εργασίας πραγματοποιήθηκε στη βάση του πλέγματος των διαθεματικών εννοιών σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και με πρωταρχική επιδίωξη την ανάπτυξη πλήρους νοημάτων διαθεματικών δραστηριοτήτων σχετικών με την κυκλοφοριακή αγωγή. Ο/η δάσκαλος/α δεν είναι υποχρεωμένος/η να εφαρμόσει όλα τα φύλλα εργασίας, μπορεί να επιλέξει και να εφαρμόσει αυτά που κρίνει κατάλληλα για τους μαθητές του.
|
|
|
|