Αρχικά οι μαθητές παρατηρούν εικόνα από το λογισμικό, η οποία
παρουσιάζει μια πλατεία, δρόμους, σήματα οδικής κυκλοφορίας, τροχοφόρα
κτλ. Οι μαθητές ανακαλούν τις γνώσεις που απέκτησαν για να κυκλοφορούν
με ασφάλεια στους δρόμους.
Στη συνέχεια καλούνται να εφαρμόσουν στην πράξη αυτές τους
τις γνώσεις, πλοηγούμενοι στο λογισμικό μέσω του εικονιδίου
«Δραστηριότητες». Επιλέγουν τις παρακάτω δραστηριότητες:
«Τροχονόμος»: στη δραστηριότητα αυτή οι μαθητές καλούνται να
αναλάβουν τη θέση ενός τροχονόμου και να αναγνωρίσουν κάθε φορά τις
λάθος κινήσεις και συμπεριφορές που επιδεικνύουν οι οδηγοί, οι επιβάτες
και οι πεζοί.
«Η σωστή σηματοδότηση»: οι
μαθητές καλούνται να τοποθετήσουν σε σωστό σημείο κάθε φορά τα σήματα
οδικής κυκλοφορίας που τους δίνονται.
«Σταυρόλεξο»: οι μαθητές καλούνται να λύσουν το σταυρόλεξο.
Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων
του φύλλου εργασίας είναι μία διδακτική ώρα.
|