ENOTHTA 1 | |
|
Ενότητα 1: Θεωρητική Τεκμηρίωση
Φιλοσοφία του Λογισμικού «Μελέτη Περιβάλλοντος |
|
|
Νέες Τεχνολογίες, Διδασκαλία και Μάθηση Η τεχνολογία στην υπηρεσία της μάθησης Αυτό που σήμερα είναι γνωστό για τη μάθηση παρέχει σπουδαίες κατευθυντήριες γραμμές για τις χρήσεις της τεχνολογίας που μπορούν να βοηθήσουν μαθητές και εκπαιδευτικούς να αναπτύξουν τις ικανότητες που απαιτούνται για τον εικοστό πρώτο αιώνα. Οι νέες τεχνολογίες παρέχουν ευκαιρίες για τη δημιουργία περιβαλλόντων μάθησης που επεκτείνουν τις δυνατότητες των ‘παλιών’ - αλλά ακόμα χρήσιμων- τεχνολογιών (βιβλία, μαυροπίνακες, γραμμική και άμεση επικοινωνία των Μ.Μ.Ε., όπως το ραδιόφωνο και η τηλεόραση - που επίσης στις μέρες μας προσφέρουν νέες δυνατότητες. Εντούτοις, η τεχνολογία δεν εγγυάται αποτελεσματική μάθηση. Λανθασμένες χρήσεις της τεχνολογίας μπορούν να σταθούν εμπόδιο στη μάθηση. Οι ερευνητές αναφέρουν ότι ο υπολογιστής παρέχει στους μαθητές δυνατότητες:
|
|
|
|