Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα
2010-2020
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες Δημοτικού
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΑΠΟ ΠΟΙΕΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΜΕ;

Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Rouxa_v2.0.zip | 9.54 MB | Zip | ![]() |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Από ποιες πρώτες ύλες παράγονται τα ρούχα που φοράμε;
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Διαδραστική δραστηριότητα ταξινόμησης, που στοχεύει αφενός στην εξοικείωση των μαθητών με τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή ειδών καθημερινής ένδυσης και αφετέρου στην ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης του ποντικιού (ή οθόνης αφής).
Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, σύντομες πληροφορίες για τις γνωστότερες πρώτες ύλες ενδυμάτων (βαμβάκι, δέρμα, μαλλί, λινάρι, μετάξι, συνθετικές ίνες), καθώς και ενδεικτικές εικόνες ρούχων για καθεμία από αυτές.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να μελετήσουν πληροφοριακό υλικό σχετικά με τις πρώτες ύλες κατασκευής ενδυμάτων, καθώς και να δουν μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα. Στη συνέχεια, οι μαθητές εξασκούν τις γνώσεις που απέκτησαν και ταυτόχρονα τις δεξιότητές τους στη χρήση της διεπαφής.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/5055
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/5055
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
μαθητής/τρια,
εκπαιδευτικός
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
δημοτικό
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6-12
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
ελληνικά
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
(9.32 MB)
ΆΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Το μαθησιακό αντικείμενο λειτουργεί μόνο online.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Διάρκεια: 2017-2018
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Διάρκεια: 2017-2018
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Διάρκεια: 2017-2018
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Διάρκεια: 2017-2018
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ελληνικά
ΤΥΠΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
μικτό
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
2.0
ΑΝΑΡΤΗΣΗ / ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
23/03/2014
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
22/05/2020
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
15/02/2021
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΤΠΕ > Εφαρμογές ΤΠΕ > Οι ΤΠΕ στην καθημερινή ζωή
Γεωγραφία - Γεωλογία > Ανθρωπογενές περιβάλλον > Ανάπτυξη (υλικό κατασκευής, δευτερογενής τομέας )
ΤΠΕ > Εφαρμογές ΤΠΕ > Χειρισμός Υπολογιστή
Γεωγραφία - Γεωλογία > Ανθρωπογενές περιβάλλον > Ανάπτυξη (υλικό κατασκευής, δευτερογενής τομέας )
ΤΠΕ > Εφαρμογές ΤΠΕ > Χειρισμός Υπολογιστή
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
παρουσίαση,
ασκήσεις πρακτικής και εξάσκησης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να θυμούνται
γνωστικός > διεργασία > να εφαρμόζουν
συναισθηματικός > να δίνουν προσοχή
γνωστικός > διεργασία > να εφαρμόζουν
συναισθηματικός > να δίνουν προσοχή
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Δημιουργός:
Άννα Σαριδάκη
Συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης
Συγγραφέας σεναρίου:
Αχιλλέας Μανδρίκας
Εμπνευστής:
Κωνσταντίνα Μπέμπη
Επικαιροποίηση / προσαρμογή:
Παύλος Τουκίλογλου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων:
εμπλουτισμός μεταδεδομένων:
:
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων:
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
Εκδότης:
ΙΤΥΕ
Χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
Εκδότης μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8521/5055
8521/5055
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Σελίδα αναφοράς:http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/5055
Αναλυτικά στοιχεία άδειας

Περισσότερα
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Οι υπηρεσίες αναπτύχθηκαν από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και επικαιροποιούνται / επεκτείνονται στο πλαίσιο του έργου «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο.