Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα
2004-2009
Έργα ΠΙ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΥ Η ΑΣΤΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ

Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
MA-ASTRIKOS-v1.1.zip | 7.07 MB | Zip | ![]() |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Το παιχνίδι του διαστημικού ή αστρικού χώρου
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Άσκηση για τον διαστημικό ή αστρικό χώρο. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να δοκιμάσουν οι μαθητές τις γνώσεις τους, τοποθετώντας δεκαοκτώ αντικείμενα ή ουράνια σώματα στο κατάλληλο σημείο της αστρικής περιοχής γύρω από τη Γη.
Κριτήριο για την τοποθέτηση αντικείμενων (αερόστατο, αεροπλάνο, πύραυλος, διαστημικό λεωφορείο, δορυφόρος) και ουράνιων σωμάτων (πλανήτες, δορυφόροι πλανητών, αστέρες, γαλαξίες, νεφελώματα) στο σωστό σημείο της αστρικής περιοχής αποτελεί η απόστασή τους από την επιφάνεια της Γης. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει, επίσης, οδηγίες εγκατάστασης του λογισμικού «Γεωλογία - Γεωγραφία», καθώς και σχετικές οδηγίες χρήσης.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί μέρος του λογισμικού «Γεωλογία - Γεωγραφία». Όπως και τα υπόλοιπα αντικείμενα του λογισμικού, εξυπηρετεί συγκεκριμένους στόχους γνώσης, κατανόησης, μεθόδου έρευνας και επίλυσης προβλημάτων και ενσωματώνει τις προϋποθέσεις ή τους όρους για οργανική ένταξή του στη διδακτική πράξη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ενταγμένο στο πλαίσιο ενός εκπαιδευτικού σεναρίου, μαζί με άλλα αντικείμενα του ίδιου λογισμικού, είτε και αυτόνομα, για την προσέγγιση επιμέρους θεμάτων. Στο λογισμικό περιλαμβάνονται οδηγίες διδακτικής αξιοποίησης και παιδαγωγικές προσεγγίσεις, τις οποίες μπορεί να λάβει υπ' όψιν ο εκπαιδευτικός, για να οικοδομήσει τη δική του διδακτική προσέγγιση.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7265
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/7265
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
μαθητής/τρια,
εκπαιδευτικός
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
δημοτικό,
γυμνάσιο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9-15
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
ελληνικά
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
(6.91 MB)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
πρόσθετο
:
Imagine Logo
και
φυλλομετρητής
:
Internet Explorer
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
Έργα ΠΙ

Έργα ΠΙ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Διάρκεια: 2003-2008
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΕΠ
Φορείς υλοποίησης: ΙΕΠ
υποέργο:
Γεωλογία-Γεωγραφία (Α' - Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Διάρκεια: 2003-2008
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΕΠ
Φορείς υλοποίησης: ΙΕΠ

Γεωλογία-Γεωγραφία (Α' - Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)
Ανάδοχος υποέργου: Εκδόσεις Καστανιώτη
Ανάδοχος υποέργου: Εκδόσεις Καστανιώτη
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ελληνικά
ΤΥΠΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ενεργό/διαδραστικό
ΕΥΡΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ (ΧΡΟΝΙΚΗ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ Η' ΑΛΛΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ)
σύμπαν
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.1
ΑΝΑΡΤΗΣΗ / ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
11/01/2015
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
10/03/2021
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
10/03/2021
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Γεωγραφία - Γεωλογία > Φυσικό περιβάλλον > Ατμόσφαιρα
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ασκήσεις πρακτικής και εξάσκησης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση
γνωστική προσέγγιση
γνωστική προσέγγιση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Ηλίας Κούτσικος
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΕΠ
Συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Κατερίνα Κλωνάρη
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων:
εμπλουτισμός μεταδεδομένων:
:
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων:
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΕΠ
Εκδότης:
ΙΤΥΕ,
ΙΕΠ
Χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
Εκδότης μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8521/7265
8521/7265
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Σελίδα αναφοράς:http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7265
Αναλυτικά στοιχεία άδειας

Περισσότερα
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Οι υπηρεσίες αναπτύχθηκαν από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και επικαιροποιούνται / επεκτείνονται στο πλαίσιο του έργου «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο.