Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα
1996-2003
ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΛΑΕΡΤΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΥΖΗ

Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Η ιστορία στο έργο του Νικολάου Γύζη.zip | 1.41 MB | Zip | ![]() |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Η ιστορία στο έργο του Νικολάου Γύζη
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο περιέχει δραστηριότητες που αποβλέπουν στην κατανόηση των χαρακτηριστικών της ζωγραφικής του Νικολάου Γύζη, μέσα από τη μελέτη έργων του με ιστορικά θέματα. Οι δραστηριότητες είναι βασισμένες σε φύλλο εργασίας, επιλεγμένα έργα ζωγραφικής, τεχνοτροπικά χαρακτηριστικά και βιογραφικά στοιχεία του καλλιτέχνη.Διδακτικοί στόχοι είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να περιγράφουν τα τεχνοτροπικά χαρακτηριστικά στο έργο του Γύζη,να κατανοήσουν καλλιτεχνικά ρεύματα της Ελλάδας, τόσο από αισθητική όσο και από ιστορική άποψη,να συγκρίνουν έργα καλλιτεχνών της ίδιας εποχής και να αναλύουν τα εκφραστικά μέσα που χρησιμοποιούν για να απεικονίσουν ένα θέμα,να διαπιστώσουν τρόπους απεικόνισης ιστορικών θεμάτων και να αντιληφθούν τη νεότερη και σύγχρονη ιστορία.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Μπορεί να αποτελέσει τη βάση ή να συμπληρώσει τη μελέτη των βασικών χαρακτηριστικών της Νεοελληνικής ζωγραφικής μέσα από τα έργα του Νικολάου Γύζη. Ο εκπαιδευτικός επιλέγει το πλαίσιο μελέτης και οι μαθητές ακολουθώντας τις οδηγίες του φύλλου εργασίας θα διερευνήσουν το θέμα. Αξιοποιώντας τις πληροφορίες, οι μαθητές μπορούν να αναπτύσσουν ιδέες και απόψεις για την θεματολογία των επιλεγμένων έργων, για τον δημιουργό τους και την εποχή του.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8289
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/8289
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
μαθητής/τρια,
εκπαιδευτικός
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γενικό λύκειο,
επαγγελματικό λύκειο (ΕΠΑ.Λ)
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15-18
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
ελληνικά
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
(1.38 MB)
ΆΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Open Office: Επεξεργαστής κειμένου (Writer) ή Microsoft Office: Επεξεργαστής κειμένου (Word)
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΟΔΥΣΣΕΙΑ

ΟΔΥΣΣΕΙΑ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Διάρκεια: 1996-2001
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
δράση:
ΛΑΕΡΤΗΣ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Διάρκεια: 1996-2001
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ

ΛΑΕΡΤΗΣ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Νικολίνα Ρενιέρη
υποέργο:
Η Ζωγραφική από τον 19ο στον 20ο αιώνα
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Νικολίνα Ρενιέρη

Η Ζωγραφική από τον 19ο στον 20ο αιώνα
Ανάδοχος υποέργου: Exodus
Ανάδοχος υποέργου: Exodus
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ελληνικά
ΕΥΡΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ (ΧΡΟΝΙΚΗ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ Η' ΑΛΛΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ)
19ος - 20ος αιώνας
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΛΑΕΡΤΗΣ),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΑΝΑΡΤΗΣΗ / ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
18/05/2015
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
18/05/2015
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
15/02/2021
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Εικαστικά > Ζωγραφική
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εξερεύνηση,
εκπαιδευτικό σενάριο - σχέδιο μαθήματος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
συναισθηματικός > να ανταποκρίνονται και να συμμετέχουν
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
συναισθηματικός > να ανταποκρίνονται και να συμμετέχουν
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Δωροθέα Μάρσαλ
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΤΥΕ
Τεχνικός υπεύθυνος:
Μαρία Σκιαδέλλη
Επιστημονικός υπεύθυνος:
Ξένια Αραπάκη
Επιμέλεια:
Αθηνά Ζαμπάρα
Συγγραφέας σεναρίου:
Μαρία Κοτζάμπαση
Τεχνική υλοποίηση:
Αθανάσιος Πέτσος
Επικαιροποίηση / προσαρμογή:
Ανδρέας Κωστόπουλος
Επικύρωση αντικειμένου:
Ανδρέας Κωστόπουλος
Παιδαγωγικός συντονιστής:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων:
εμπλουτισμός μεταδεδομένων:
:
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων:
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
Εκδότης:
ΙΤΥΕ
Χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
Εκδότης μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8521/8289
8521/8289
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Σελίδα αναφοράς:http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8289
Αναλυτικά στοιχεία άδειας

Περισσότερα
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Οι υπηρεσίες αναπτύχθηκαν από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και επικαιροποιούνται / επεκτείνονται στο πλαίσιο του έργου «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο.