Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα
1996-2003
ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΕΛΠΗΝΩΡ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΜΕΤΡΑ ΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ

Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
stat_dra_4_1.zip | 5.08 MB | Zip | ![]() |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Περιγράφοντας πίνακες δεδομένων χρησιμοποιώντας μέτρα θέσης και διασποράς
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δραστηριότητα για τη αξιοποίηση των μέτρων θέσης και διασποράς σε ομαδοποιημένες παρατηρήσεις. Με τη βοήθεια των οδηγιών και του λογισμικού, οι μαθητές απαντούν σε ερωτήματα που έχουν στόχο την κατανόηση των πληροφοριών που μας δίνουν τα μέτρα θέσης και διασποράς στην περίπτωση των ομαδοποιημένων παρατηρήσεων, την ακριβή διατύπωση των επιχειρημάτων τους και την ικανότητα να ασκούν κριτική στα επιχειρήματα των άλλων διαπιστώνοντας σφάλματα ή εσκεμμένες παρατυπίες και να τα αντικρούουν.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα, είτε να χρησιμοποιήσει το αρχείο μακροεντολών ‘Στατιστικά’ και σ’ αυτή την περίπτωση μπορεί να ανατρέξει για βοήθεια στα αρχεία: ‘Οδηγός χρήσης του λογισμικού’, ‘Υπόδειγμα χρήσης λογισμικού-Οδηγίες’ και ‘Αρχείο για το υπόδειγμα χρήσης λογισμικού’ , ή να χρησιμοποιήσει τις στατιστικές συναρτήσεις του λογιστικού φύλλου.
Αυτή η δραστηριότητα μπορεί να συνδυαστεί με τη δραστηριότητα "Χρήση μέτρων θέσης και διασποράς σε ομαδοποιημένες παρατηρήσεις".
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/9306
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/9306
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
μαθητής/τρια,
εκπαιδευτικός
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γενικό λύκειο,
επαγγελματικό λύκειο (ΕΠΑ.Λ)
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15-18
ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
ελληνικά
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
(4.96 MB)
ΆΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Microsoft Office (Excel)
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΟΔΥΣΣΕΙΑ

ΟΔΥΣΣΕΙΑ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Διάρκεια: 1996-2001
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
δράση:
ΕΛΠΗΝΩΡ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Διάρκεια: 1996-2001
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ

ΕΛΠΗΝΩΡ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Μαρία Σκιαδέλλη
υποέργο:
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Μαρία Σκιαδέλλη

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
Ανάδοχος υποέργου: MLS
Ανάδοχος υποέργου: MLS
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ελληνικά
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΕΛΠΗΝΩΡ),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΑΝΑΡΤΗΣΗ / ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
05/09/2015
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
05/09/2015
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
16/02/2021
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Μαθηματικά > Στατιστική - Πιθανότητες > Μέτρα διασποράς
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εκπαιδευτικό σενάριο - σχέδιο μαθήματος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Μαρίνα Σύρπη
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΤΥΕ
Υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού:
Μαρίνα Σύρπη
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων:
εμπλουτισμός μεταδεδομένων:
:
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων:
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
Εκδότης:
ΙΤΥΕ
Χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
Εκδότης μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8521/9306
8521/9306
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ το πλήρες κι απρόσκοπτο δικαίωμα χρήσης του υλικού σε όλα τα Ελληνικά Σχολεία. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγο Έργο 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-ND v3.0 GR).Σελίδα αναφοράς:http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/9306
Αναλυτικά στοιχεία άδειας

Περισσότερα
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Οι υπηρεσίες αναπτύχθηκαν από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και επικαιροποιούνται / επεκτείνονται στο πλαίσιο του έργου «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο.