Page 8 - Ηφαίστεια
P. 8
Δραστηριότητα 4: Εφαρμογή σε νέες καταστάσεις και ανατροφοδότηση «Ηφαίστεια πηγές δημιουργίας, αλλά και καταστροφής» Ακολουθώντας το πλαίσιο της ιστοεξερεύνησης ο εκπαιδευτικός προτείνει στους μαθητές πηγές από το διαδίκτυο σχετικά με τις επιπτώσεις μίας ηφαιστειακής έκρηξης: • http://nisyros.igme.gr/nisyros/index.php?option=com_content&task=view&id=94&Ite mid=111 • http://www2.egeonet.gr/Forms/fLemmaBodyExtended.aspx?lemmaID=6893 • http://www.tanea.gr/news/science-technology/article/5097394/fili-zwhs-apo-ta- hfaisteia-se-megalh-poikilia-fytwn-kai-zwwn/ • http://photodentro.edu.gr/v/item/video/253 • http://photodentro.edu.gr/v/item/video/663. Οι μαθητές καταγράφουν τις αλλαγές της ηφαιστειακής δραστηριότητας στη επιφάνεια της γης. Διαβάζουν κείμενα, βλέπουν εικόνες, παρακολουθούν βίντεο και διακρίνουν τις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις που έχει στο περιβάλλον και στη ζωή των ανθρώπων η ηφαιστειότητα. Συζητούν και σχολιάζουν στην τάξη τις δηλώσεις κατοίκων ηφαιστειακών περιοχών (σχετικά με το κλίμα, το νερό, το έδαφος, τις ευκαιρίες για δουλειά, για διασκέδαση, ιστορική συνέχεια, παραγωγή ενέργειας, κ.α.) και αντιπαραθέτουν τις απόψεις τους με επιχειρήματα υποστηρίζοντας συγκεκριμένες θέσεις (υπέρ ή κατά συγκεκριμένων δηλώσεων). Οι μαθητές μπορούν να εργαστούν σε ομάδες και στο τέλος να συνθέσουν τα αποτελέσματα των εργασιών τους σε μία τελική. Δραστηριότητα 4, Φύλλο εργασίας 1: Εφαρμογή σε νέες καταστάσεις και ανατροφοδότηση «Ηφαίστεια πηγές δημιουργίας, αλλά και καταστροφής» 1. Επισημάνετε τις θετικές και τις αρνητικές επιπτώσεις της ηφαιστειακής δραστηριότητας στο φυσικό περιβάλλον. 2. Επισημάνετε τις θετικές και τις αρνητικές επιπτώσεις της ηφαιστειακής δραστηριότητας στη ζωή των ανθρώπων Για την απάντηση των ερωτήσεων θα χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο των παρακάτω ιστοσελίδων: • http://nisyros.igme.gr/nisyros/index.php?option=com_content&task=view&id=94&Ite mid=111 • http://www2.egeonet.gr/Forms/fLemmaBodyExtended.aspx?lemmaID=6893 • http://www.tanea.gr/news/science-technology/article/5097394/fili-zwhs-apo-ta- hfaisteia-se-megalh-poikilia-fytwn-kai-zwwn/ • http://photodentro.edu.gr/v/item/video/253 8
   3   4   5   6   7   8   9   10