Με αφορμή τις εικόνες γίνεται
συζήτηση για τον τρόπο μεταφοράς των μηνυμάτων στην αρχαιότητα.
Τίθενται προς συζήτηση ερωτήματα όπως: Ποιο σκοπό εξυπηρετούσαν τα
περιστέρια και ποιο οι αγγελιαφόροι; Στη συνέχεια η συζήτηση
μεταφέρεται στον παρόντα χρόνο και στον τρόπο που γίνεται η αποστολή
των επιστολών και των υπηρεσιών που λαμβάνουν το ρόλο της μεταφοράς
τους. Ο Δ πληροφορεί τους Μ για τη δομή της ταχυδρομικής υπηρεσίας
καθώς και για τις υπηρεσίες ταχύτατης μεταφοράς που δραστηριοποιούνται
στις μέρες μας.
Στο πλαίσιο της πραγμάτευσης
του συγκεκριμένου θέματος οι Μ μπορούν να επισκεφθούν μια ταχυδρομική
υπηρεσία που υπάρχει στην περιοχή τους. Πριν από την επίσκεψη
προτείνεται οι Μ να συντάξουν επιστολές που θα ταχυδρομήσουν σε
συμμαθητές της τάξης τους, ώστε να τις ταχυδρομήσουν και να περιμένουν
να τις παραλάβουν είτε στα σπίτια τους είτε στο σχολείο.
Η πραγματοποίηση των
δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας απαιτεί μία διδακτική ώρα, χωρίς να
συμπεριλαμβάνεται η επίσκεψη σε ταχυδρομική υπηρεσία.
|