ENOTHTA 1 | |
|
Ενότητα 1: Θεωρητική Τεκμηρίωση
Φιλοσοφία του Λογισμικού «Μελέτη Περιβάλλοντος |
|
|
Συνεργατική μάθηση
Ο ρόλος του δασκάλου στη συνεργατική μάθηση
Η συνεργατική προσέγγιση χαρακτηρίζεται από μια μαθητοκεντρική φιλοσοφία όπου ο μαθητής είναι υπεύθυνος για τη δική του μάθηση που μπορεί να λάβει χώρα μέσα και έξω από την τάξη. Ο δάσκαλός λειτουργεί ως μια από τις πολλές πηγές μάθησης και ως διευκολυντής στην όλη εκπαιδευτική διαδικασία. Αυτός ο ρόλος δεν είναι ένας παθητικός ρόλος. Η συνεργατική μάθηση απαιτεί την κατοχή από μέρους του δασκάλου σημαντικών και απαιτητικών δεξιοτήτων όπως:
|
|
|
|