ΜΗΧΑΝΕΣ -ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ -ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
2. Ο παππούς ο Γουτεμβέργιος...

Φύλλο Εργασίας 4 : Ο παππούς ο Γουτεμβέργιος

Διδακτικοί Στόχοι

Οι Μ:

  • να συμπληρώσουν προτάσεις χρησιμοποιώντας ορολογία που αφορά στα μέσα έντυπης επικοινωνίας και ενημέρωσης
  • να επιλύσουν σταυρόλεξο.

Διακλαδικές Διασυνδέσεις

Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το γλωσσικό μάθημα είναι οι ακόλουθες:
- να συμπληρώσουν κενά σε προτάσεις που δίνονται
- να αναζητήσουν την σωστή ορολογία λέξεων που σχετίζονται με τα μέσα έντυπης επικοινωνίας και ενημέρωσης.

Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το μάθημα τον Μαθηματικών είναι οι ακόλουθες:
- χρησιμοποίηση βασικών μαθηματικών εννοιών (οριζόντια, κάθετα).

Διαθεματικές Έννοιες

Αλληλεπίδραση (μέσω έντυπων μέσων επικοινωνίας και ενημέρωσης)

Επικοινωνία (έντυπη επικοινωνία)

Ομοιότητα - Διαφορά (έντυπων μορφών επικοινωνίας)

Σύστημα - Σύμβολα (η έντυπη επικοινωνία προϋποθέτει τη χρήση συμβολικών συστημάτων)

Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες

Σε αυτό το φύλλο εργασίας οι Μ καλούνται να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους που σχετίζονται με τα έντυπα μέσα επικοινωνίας και ενημέρωσης.

Αρχικά επιλύουν σχετικό σταυρόλεξο και στη συνέχεια καλούνται να συμπληρώσουν με συγκεκριμένες λέξεις τα κενά των προτάσεων στη δραστηριότητα που ακολουθεί.

Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας είναι μισή περίπου διδακτική ώρα. Μπορεί να διατεθεί χρόνος στις ΜΟ να πραγματοποιήσουν δραστηριότητες του λογισμικού, όπως για παράδειγμα αυτές που αφορούν στη δημιουργία αφίσας και εφημερίδας.