2024-03-28T20:15:18Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/104452022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_10425Συνθήκες ισορροπίας - Η περίπτωση των μαζώνΠροσομοίωση μιας διάταξης διπλής τροχαλίας και δραστηριότητες διερεύνησης. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να συσχετίσει άμεσα ο χρήστης τις αναπαραστάσεις με τις αντίστοιχες φυσικές έννοιες, μέσα από τον τρόπο που ανταποκρίνεται το σύστημα των σωμάτων στις μεταβολές των φυσικών μεγεθών. Επιπρόσθετα, η απευθείας επαφή με τους συμβολισμούς του αντικειμένου επιτρέπει στον χρήστη να ανακαλύψει τη φυσική σημασία τους και, με τη διαδικασία του πειραματισμού, να αναπτύξει κριτική συμπεριφορά και σκέψη.
Πιο αναλυτικά, το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει την προσομοίωση μιας διάταξης διπλής τροχαλίας, από την οποία κρέμονται, μέσω συρματόσχοινου, δύο σώματα μεταβλητής μάζας. Ο χρήστης μπορεί να μεταβάλει μια σειρά μεγεθών (μάζα, επιτάχυνση της βαρύτητας και απόσταση) τα οποία επηρεάζουν δυναμικά τις διαστάσεις του αντικειμένου και την κινητική του κατάσταση. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, στοιχεία θεωρίας και προτείνονται δραστηριότητες εφαρμογής και διερεύνησης.elμηχανικήσυνθήκες ισορροπίαςροπήμάζαεπιτάχυνση βαρύτηταςτροχαλίαURIphotodentro:lor:8521/104451creatorcreatortechnical implementergraphical designerteam coordinatorscientific coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2017-2018durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/10445metadata author-e-nometadata validator2018-07-23metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2017-2018metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/64750/synthikes_isorropias_mazes_v1.0_pidx0052275.zipapplication/zip1310371simulationinquiryhigher secondaryvocational educationlearnerteacheractiveel16-19Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::noneyesno2018-07-26created-on2018-07-26published-on2019-11-25modified-on2022-11-09last-updated-on2018-07-26metadata-created-on2018-07-26metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2018-07-26last-upgraded-or-created-ondisciplineMechanical Engineering::Mechanics-Strength of Materials::Synthesis/addition, analysis/resolution and equilibrium of forcesMechanical Engineering::Mechanics-Strength of Materials::Synthesis/addition, analysis/resolution and equilibrium of forceseducational objectivecognitivecognitiveteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10445hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/54311/synthikes_isorropias_mazes_v1.zip.jpg2018-07-12T06:54:02Z