2024-03-29T06:25:06Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/112852022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_10463Φράγματα - Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματαΔραστηριότητα ψηφιακής εξερεύνησης που έχει ως στόχο να βοηθήσει τον χρήστη να αντιληφθεί τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των φραγμάτων.
Όπως κάθε ανθρώπινη παρέμβαση στη φύση για την εξυπηρέτηση των ανθρώπινων αναγκών, ένα φράγμα μπορεί να έχει θετικές και αρνητικές συνέπειες. Ορισμένες από αυτές είναι προφανείς και άλλες όχι. Μέσω του μαθησιακού αντικειμένου, δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να κατανοήσει τη σκοπιμότητα της δημιουργίας φραγμάτων και να εξερευνήσει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. Ακόμη, προτείνεται ανοιχτή δραστηριότητα, με σκοπό την εύρεση παραδειγμάτων από την ελληνική πραγματικότητα.elφράγματαμιευτήραςτεχνητή λίμνηποτάμιαεπιφανειακά νεράύδρευσηάρδευσηυδροηλεκτρική ενέργειαανανεώσιμες πηγές ενέργειαςυγρότοποςπαγκόσμιο εύρος, Ελλάδα20ός - 21ος αιώναςURIphotodentro:lor:8521/112851creatortechnical designertechnical implementergraphical designerteam coordinatorscientific coordinatorcreatorcreatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2017-2018durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/11285metadata author-e-nometadata author-e-nometadata validator2019-09-12metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2017-2018metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/64297/dam_pidx0059600.zipapplication/zip6361190explorationopen activitypresentationprimarylower secondaryhigher secondaryvocational educationlearnerteacherparentexpositiveΤο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε εκπαιδευτικά προγράμματα (projects) και διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθήματα που πραγματεύονται θέματα σχετικά με τα φράγματα, την υδροηλεκτρική ενέργεια και γενικότερα τη διαχείριση των υδάτων, στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης / Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη.el10-20Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::noneyesno2019-09-16created-on2019-09-16published-on2022-11-09last-updated-on2019-09-16metadata-created-on2019-09-16metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2019-09-16last-upgraded-or-created-ondisciplineEnvironmental Education/Education for Sustainable Development::WaterEnvironmental Education/Education for Sustainable Development::WaterdisciplineEnvironmental Education/Education for Sustainable Development::EnergyEnvironmental Education/Education for Sustainable Development::Energyeducational objectivecognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to think critically and creativelycognitive::process::to think critically and creativelyaffective::to organize valuesaffective::to organize valuesteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningconstructivist::experiential learningconstructivist::experiential learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11285hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/64294/dam.zip.jpg2019-09-11T17:58:01Z