2024-03-29T11:17:05Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/25792023-11-07T19:44:03Zhdl_8521_361Μεταβολή της ατομικής ακτίνας των στοιχείων στον περιοδικό πίνακαΠαρουσίαση που απεικονίζει πως μεταβάλλεται η ατομική ακτίνα των στοιχείων στον περιοδικό πίνακα κατά μήκος μιας περιόδου ή σε μια ομάδα.elατομική ακτίναπεριοδικός πίνακαςπερίοδοςURIphotodentro:lor:8521/25791creator2013-01-22creator2013-01-22educational validator2013-01-22team coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/2579metadata author2013-02-19metadata validator2013-04-14metadata author2015-04-06metadata validator2015-04-07metadata validator2018-05-15metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/11578/kef2_3_atomiki_aktina_me_i_800_500_pidx0011397.zipapplication/zip922290Adobe Shockwave Playerplug-innonenoneInternet ExplorerbrowsernonenonepresentationPT00H05M00Shigher secondarylearnerteacheractiveΤο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό για την πληρέστερη κατανόηση των εμπλεκόμενων όρων και εννοιών από τους μαθητές, επιτυγχάνοντας τη προσήλωση τους μέσω της διάδρασης και των οπτικοποιήσεων στον Περιοδικό Πίνακα και την αναδόμηση πιθανώς λανθασμένων αντιλήψεων τους, με απώτερο σκοπό τον μετασχηματισμό τους.el15-18Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2013-04-14created-on2013-04-14published-on2022-11-09last-updated-on2013-04-14metadata-created-on2013-04-14metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2013-04-14last-upgraded-or-created-ondisciplineChemistry::Atoms and molecules::Periodic TableChemistry::Atoms and molecules::Periodic Tableeducational objectivecognitive::process::to understandcognitive::process::to understandteaching/learning approachcognitivist::direct instructioncognitivist::direct instructionisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2579hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/11577/kef2_3_atomiki_aktina_me_i_800_500.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z