2024-03-29T15:41:10Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/33352022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_2410Δυαδική ζύγισηΔιαδραστική παρουσίαση που αξιοποιεί την αναλογία του ζυγού, με στόχο την ανάδειξη της λογικής και της χρησιμότητας του δυαδικού συστήματος.
Το μαθησιακό αντικείμενο αποτελείται από δύο μέρη. Στο εισαγωγικό μέρος παρέχονται σύντομες πληροφορίες, ενώ στο αλληλεπιδραστικό μέρος δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να πειραματιστούν με έναν ζυγό ισορροπίας, προκειμένου να διερευνήσουν τη λογική του δυαδικού συστήματος.elζυγόςbitδυαδικό ψηφίοσταθμάδυαδικό σύστημα αρίθμησηςαναπαράσταση αριθμώνURIphotodentro:lor:8521/33351creator2013-07-16team coordinatoradaptation2019-08-30certifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfunderfundingfundingfunding frameworkfunding frameworkprogram / projectprogram / project2010-2015duration2017-2018durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.5URIphotodentro:lor:8521/3335metadata author2013-07-18metadata validator2013-08-06metadata validator2014-01-13metadata author2014-01-22metadata validator2014-02-04metadata author2014-08-24metadata author2014-08-24metadata validator2014-09-20metadata validator2019-09-04metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundermetadata fundingmetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata funding frameworkmetadata authoring program / projectmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project duration2017-2018metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/32919/binscale_pidx0032646.zipapplication/zip576477presentationinquiryprimarylower secondarylearnerteachermixedΣτο πρώτο αλληλεπιδραστικό βήμα, οι μαθητές καλούνται να «ζυγίσουν» μάζες που αποτελούν άθροισμα των διαθέσιμων σταθμών. Στο δεύτερο βήμα, οι μάζες που επιλέγονται ενδέχεται να απαιτούν τοποθέτηση σταθμών στο δεξί τάσι, γεγονός που ισοδυναμεί με αφαίρεση. Στο τρίτο βήμα παρουσιάζονται τα δυαδικά σταθμά και η εναλλακτική αναπαράσταση ενός αριθμού (στη «γλώσσα» του δυαδικού συστήματος). Στο τέταρτο βήμα εμφανίζονται πρόσθετα σταθμά και, μέσω animation, αναπαρίσταται το ανάπτυγμα ενός αριθμού στις δυαδικές αξίες.el9-15Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Το παρόν διατίθεται στο κοινό για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του χορηγού της άδειας. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Εάν τροποποιηθεί ή δημιουργηθεί κάτι νέο βασισμένο σε αυτό, αυτό που θα προκύψει θα μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια (Creative Commons 3.0/CC BY - NC -SA 3.0). Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΔΒΜΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesnoEclipse@1.0Eclipse@1.52020-05-22T12:46:00Z2020-05-22T12:46:00Z2013-08-06created-on2013-08-06published-on2019-09-02last-upgraded-on2020-05-22modified-on2022-11-09last-updated-on2013-08-06metadata-created-on2013-08-06metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2019-09-02last-upgraded-or-created-ondisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Information::Information representationInformation & Communication Technologies (ICT)::Information::Information representationdisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Information::Information processingInformation & Communication Technologies (ICT)::Information::Information processingeducational objectivecognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to think critically and creativelycognitive::process::to think critically and creativelypsychomotor::to adapt and perform creativelypsychomotor::to adapt and perform creativelyteaching/learning approachcognitivist::direct instructioncognitivist::direct instructioncognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningconstructivist::experiential learningconstructivist::experiential learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3335hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/14714/binscale.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z