2024-03-28T22:15:09Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/36982022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_731Δεκαδικοί αριθμοί χωρίς υποδιαστολή;Μικροπείραμα για τον υπολογισμό της διαφοράς δύο δεκαδικών αριθμών. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να πειραματιστούν, να διερευνήσουν και να υπολογίσουν τη διαφορά δύο δεκαδικών αριθμών σε μια δραστηριότητα ανοιχτών λύσεων, δουλεύοντας σε μια χαλασμένη αριθμομηχανή, από την οποία λείπει η υποδιαστολή. Το μικροπείραμα δημιουργήθηκε από το πρότυπο «Χαλασμένη Αριθμομηχανή» και έχει κατασκευαστεί με την εφαρμογή Geogebra.elδεκαδικοί αριθμοίαφαίρεσηδιαφορά αριθμώνχαλασμένη αριθμομηχανήURIphotodentro:lor:8521/36981creator2013-10-06instructional designer2013-10-06educational validator2013-10-06technical validator2013-10-06team coordinatoradaptation2019-07-10adaptation2019-07-10certifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfunderfundingfundingfunding frameworkfunding frameworkprogram / projectprogram / project2010-2015duration2017-2018durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.5URIphotodentro:lor:8521/3698metadata author2013-10-02metadata validator2013-10-11metadata validator2019-07-20scientific metadata coordinator2019-07-20metadata validator2019-07-18metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundermetadata fundingmetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata funding frameworkmetadata authoring program / projectmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project duration2017-2018metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/16556/d_dim_kef20_drastiriotita_3c_pidx0016359.zipapplication/zip1068113Mozilla FirefoxbrowsernonenoneGoogle Chromebrowsernonenonemicro-experimentinquiryprimarylearnerteacheractiveel9-12Το παρόν διατίθεται στο κοινό για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του χορηγού της άδειας. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Εάν τροποποιηθεί ή δημιουργηθεί κάτι νέο βασισμένο σε αυτό, αυτό που θα προκύψει θα μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια (Creative Commons 3.0/CC BY - NC -SA 3.0).Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΔΒΜΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesnoFlash_Χαλασμένη_Αριθμομηχανή@1.0Geogebra 5.0.@1.52019-09-02T17:02:55Z2019-09-02T17:02:55Z2013-10-11created-on2013-10-11published-on2019-09-02last-upgraded-on2019-09-02modified-on2022-11-09last-updated-on2013-10-11metadata-created-on2013-10-11metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2019-09-02last-upgraded-or-created-ondisciplineMathematics::Arithmetic::Fractions and Decimal NumbersMathematics::Arithmetic::Fractions and Decimal Numberseducational objectivecognitive::knowledge::proceduralcognitive::knowledge::proceduralcognitive::process::to think critically and creativelycognitive::process::to think critically and creativelypsychomotor::to adapt and perform creativelypsychomotor::to adapt and perform creativelyteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3698hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/16874/d_dim_kef20_drastiriotita_3c.jpg.jpg2015-01-01T00:00:00Z