2024-03-28T13:49:38Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/43212022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_731Μετρώντας την επιφάνεια ορθογωνίων παραλληλογράμμων - Μπισκότα σε πακέταΜικροπείραμα για την έννοια της διαίρεσης φυσικών αριθμών. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση ψηφιακών εργαλείων (Geogebra).elφυσικοί αριθμοίδιαίρεση φυσικών αριθμώνURIphotodentro:lor:8521/43211creatortechnical implementerinstructional designereducational validatortechnical validatorteam coordinatoradaptation2018-10-15adaptation2018-08-15certifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfunderfundingfundingfunding frameworkfunding frameworkprogram / projectprogram / project2010-2015duration2017-2018durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.5URIphotodentro:lor:8521/4321metadata author2013-11-06metadata validator2013-12-09metadata validator2018-10-30scientific metadata coordinator2018-10-30metadata validator-e-nometadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundermetadata fundingmetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata funding frameworkmetadata authoring program / projectmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project duration2017-2018metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/17669/d4kef11-biskota_se_paketa-v1.5_pidx0017462.zipapplication/zip154361Mozilla FirefoxbrowsernonenoneGoogle Chromebrowsernonenonemicro-experimentinquiryprimarylearnerteacheractiveel9-12Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Το παρόν διατίθεται στο κοινό για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του χορηγού της άδειας. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Εάν τροποποιηθεί ή δημιουργηθεί κάτι νέο βασισμένο σε αυτό, αυτό που θα προκύψει θα μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια (Creative Commons 3.0/CC BY - NC -SA 3.0).Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΔΒΜΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesnoGeogebra@1.0Geogebra v.5 @1.52019-04-08T14:02:20Z2019-04-08T14:02:20Z2013-12-09created-on2013-12-09published-on2019-04-08last-upgraded-on2019-04-08modified-on2022-11-09last-updated-on2013-12-09metadata-created-on2013-12-09metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2019-04-08last-upgraded-or-created-ondisciplineMathematics::Arithmetic::Numerical operationsMathematics::Arithmetic::Numerical operationseducational objectivecognitive::knowledge::proceduralcognitive::knowledge::proceduralcognitive::process::to think critically and creativelycognitive::process::to think critically and creativelypsychomotor::to adapt and perform creativelypsychomotor::to adapt and perform creativelyteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/4321hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/19403/image.jpg.jpg2015-01-01T00:00:00Z