2024-03-28T09:06:58Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/43422023-11-07T19:44:03Zhdl_8521_731Βρίσκω το ποσοστό - Κλάσματα και ποσοστάΜικροπείραμα για την εισαγωγή στην έννοια του ποσοστού. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να αναπαραστήσουν οπτικά συγκεκριμένα κλάσματα σε πλέγμα, με στόχο να διερευνήσουν τη σχέση μεταξύ κλάσματος, ποσοστού και δεκαδικού αριθμού. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση του περιβάλλοντος οπτικοποίησης «Κλάσματα - Ποσοστά».elποσοστάκλάσματαδεκαδικοί αριθμοίπλέγμαURIphotodentro:lor:8521/43421creatortechnical implementerinstructional designereducational validatortechnical validatorteam coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/4342metadata author2012-12-16metadata author2013-11-26metadata validator2013-12-13metadata validator2020-05-15metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/8377/st_dim_kefalaio41_drastiriotita_2_pidx008202.zipapplication/zip348041Adobe Flash Playerplug-innonenonemicro-experimentinquiryprimarylearnerteacheractiveel9-12Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση χωρίς πρόθεση εμπορικής ή άλλης εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του χορηγού της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια. Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2013-12-13created-on2013-12-13published-on2022-11-09last-updated-on2013-12-13metadata-created-on2013-12-13metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2013-12-13last-upgraded-or-created-ondisciplineMathematics::Algebra::PercentagesMathematics::Algebra::Percentageseducational objectivecognitivecognitiveteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/4342hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/19001/41_1.png.jpg2015-01-01T00:00:00Z