2024-03-28T09:45:44Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/49302023-11-07T19:44:03Zhdl_8521_3451Πώς είναι η καρδιά;Με τρισδιάστατα και κινούμενα γραφικά, σχηματικές απεικονίσεις και σύντομα κείμενα, παρουσιάζονται η εξωτερική μορφή της καρδιάς και η θέση της στο ανθρώπινο σώμα, επισημαίνεται ο ρόλος της και περιγράφεται η κυκλοφορία του αίματος στο εσωτερικό της (είσοδος του αίματος στον δεξιό κόλπο, μεταφορά του στους πνεύμονες μέσω της δεξιάς κοιλίας και οξυγόνωσή του, επιστροφή του οξυγονωμένου αίματος στον αριστερό κόλπο και διοχέτευσή του στο σώμα μέσω της αριστερής κοιλίας).elαίμαβαλβίδακαρδιάκοιλίακόλποςκυκλοφορικό σύστημαURIphotodentro:lor:8521/49301creator2013-08-31team coordinator2013-08-31certifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.0URIphotodentro:lor:8521/4930metadata author2013-09-29metadata validator2014-03-04metadata validator2015-06-17metadata validator2018-05-15metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/16685/Heart.swfapplication/x-shockwave-flash1856722Adobe Flash Playerplug-innonenonepresentationPT00H05M00Sprimarylower secondarylearnerteacherexpositiveΤο μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους μαθητές προκειμένου: (i) να γνωρίσουν τα βασικά δομικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά της ανθρώπινης καρδιάς, (ii) να συσχετίσουν τις διαδοχικές συσπάσεις της με τον καρδιακό παλμό, (iii) να κατανοήσουν τον ρόλο των βαλβίδων για τη διασφάλιση της φυσιολογικής ροής του αίματος στο εσωτερικό της, (iv) να αντιληφθούν τη συνεργασία που αναπτύσσεται ανάμεσα στο κυκλοφορικό και στο αναπνευστικό σύστημα για τη μεταφορά του οξυγόνου στα κύτταρα και την απομάκρυνση του διοξειδίου του άνθρακα.el9-15Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2014-03-04created-on2014-03-04published-on2022-11-09last-updated-on2014-03-04metadata-created-on2014-03-04metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2014-03-04last-upgraded-or-created-ondisciplineBiology::Transfer of substances::Human - Circulatory systemBiology::Transfer of substances::Human - Circulatory systemΚαρδιάeducational objectivecognitive::process::to understandcognitive::process::to understandaffective::to pay attentionaffective::to pay attentionteaching/learning approachcognitivist::direct instructioncognitivist::direct instructionisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/4930hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/22734/Heart%20%28Custom%29.png.jpghasPreviewURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/22806/Heart.swf2015-01-01T00:00:00Z