2024-03-29T11:05:58Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/51202023-11-07T19:44:03Zhdl_8521_552Εφαρμογές Υπολογιστών - Κατάθεση ποσού σε τραπεζικό λογαριασμόΔιαδραστική παρουσίαση της διαδικασίας κατάθεσης ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό με χρήση υπολογιστών, που έχει ως στόχο να αναδείξει τις δυνατότητες που προσφέρει η ηλεκτρονική διαχείριση.elεφαρμογές υπολογιστώντράπεζαURIphotodentro:lor:8521/51201creator2013-07-14team coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.0URIphotodentro:lor:8521/5120metadata author2013-07-31metadata validator2014-04-29metadata author2014-05-26metadata author2014-05-26metadata author2014-07-07metadata validator2014-09-19metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/15178/simulation_bank2_pidx0014990.zipapplication/zip560093Adobe Flash Playerplug-innone9presentationPT00H05M00Sprimarylower secondarylearnerteachermixedΟι μαθητές με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού διερευνούν την εφαρμογή και παίρνουν έναυσμα για συζήτηση σχετικά με τα πλεονεκτήματα της χρήσης υπολογιστών στον συγκεκριμένο τομέα ή και γενικότερα.el9-15Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Το παρόν διατίθεται στο κοινό για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του χορηγού της άδειας. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς.
Εάν τροποποιηθεί ή δημιουργηθεί κάτι νέο βασισμένο σε αυτό, αυτό που θα προκύψει θα μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια (Creative Commons 3.0/CC BY - NC -SA 3.0).
Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΔΒΜΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2014-04-29created-on2014-04-29published-on2022-11-09last-updated-on2014-04-29metadata-created-on2014-04-29metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2014-04-29last-upgraded-or-created-ondisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::ICT Applications::ICT in daily lifeInformation & Communication Technologies (ICT)::ICT Applications::ICT in daily lifeeducational objectivecognitive::knowledge::factualcognitive::knowledge::factualcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandteaching/learning approachconstructivist::experiential learningconstructivist::experiential learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/5120hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/15177/simulation_bank2.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z