2024-03-28T23:12:34Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/5222022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_357Η ένταση διαφορετικών ήχωνΜέτρηση της έντασης έξι καθημερινών ήχων διαφορετικής προέλευσης (αεροπλάνου σε πτήση, σχολικού κουδουνιού, δάσους, προαύλιου σχολείου, δρόμου ταχείας κυκλοφορίας, ανθρώπων που ψιθυρίζουν) με την αξιοποίηση ενός εικονικού ηχόμετρου. Το μαθησιακό αντικείμενο παρέχει στον χρήστη τη δυνατότητα σύγκρισης της έντασης των ήχων και άντλησης πληροφοριών που αφορούν στα ανεκτά όρια θορύβου.elανεκτά όρια θορύβουηχόμετροήχοςθόρυβοςντεσιμπέλURIphotodentro:lor:8521/5221initiator2011-08-05creator2011-08-05team coordinator2011-08-05editor2018-10-28team coordinator2018-10-28editor2018-10-28adaptation2018-10-28certifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfunderfundingfundingfunding frameworkfunding frameworkprogram / projectprogram / project2010-2015duration2017-2018durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal2.0URIphotodentro:lor:8521/522metadata author2012-08-20metadata validator2012-09-28metadata validator2013-09-23metadata validator2014-12-07metadata validator2015-02-05metadata validator2018-05-15metadata validator2018-10-28metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundermetadata fundingmetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata funding frameworkmetadata authoring program / projectmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project duration2017-2022metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/4414/entash_hxwn_v2.0_pidx004260.zipapplication/zip1068693Mozilla FirefoxbrowsernonenoneGoogle Chromebrowsernonenonedrill and practicepresentationPT00H00M00Slower secondaryhigher secondarylearnerteachermixedΤο μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό ως έναυσμα για την ανάπτυξη συζήτησης με τους μαθητές. Θεματικούς άξονες της συζήτησης μπορούν να αποτελέσουν: (i) οι σύγχρονες ανθρώπινες δραστηριότητες που ευθύνονται για την παραγωγή ήχων υψηλής έντασης, (ii) ο θόρυβος ως μορφή ρύπανσης και οι επιπτώσεις του στην ανθρώπινη υγεία και στα φυσικά οικοσυστήματα και (iii) τα θεσμοθετημένα ανώτατα επιτρεπόμενα όρια θορύβου.el12-18Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlikeGreece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2012-09-28created-on2012-09-28published-on2018-10-28last-upgraded-on2021-02-02modified-on2022-11-09last-updated-on2012-09-28metadata-created-on2012-09-28metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2018-10-28last-upgraded-or-created-ondisciplineBiology::Irritability::Human Being - Nervous and Endocrine systemBiology::Irritability::Human Being - Nervous and Endocrine systemeducational objectivecognitive::knowledge::factualcognitive::knowledge::factualcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to think critically and creativelycognitive::process::to think critically and creativelyteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/522hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/66507/thumb_entash_hxwn.jpg.jpg2015-01-01T00:00:00Z