2024-03-29T09:55:46Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/61672023-11-07T19:44:03Zhdl_123456789_255Μετρήσεις μήκους – Η μέση τιμή (κουίζ)Σύνολο δέκα ερωτήσεων αυτοαξιολόγησης - αναστοχασμού στις έννοιες της μέτρησης, της μέτρησης του μήκους και της μέσης τιμής.elμέτρησημήκοςμέση τιμήURIphotodentro:lor:8521/61671team coordinator2014-08-18creator2014-08-18technical implementer2014-08-18certifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/6167metadata author2014-08-17metadata validator2014-08-18metadata author2014-08-18metadata validator2014-08-19metadata validator2014-12-04metadata validator2018-05-15metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/27825/FE1-Q1_pidx0027565.zipapplication/zip367114Adobe Flash Playerplug-innone10.2drill and practiceassessmentlower secondarylearnerteacheractiveΠροτείνονται τρεις εναλλακτικοί τρόποι αξιοποίησης του κουίζ των 10 ερωτήσεων. Πρόταση Α, αυτό-αξιολόγηση: Ο μαθητής απαντά στο πλαίσιο γραπτής δοκιμασίας ή στο σπίτι. Πρόταση Β, κοινωνική διαπραγμάτευση της γνώσης: Ο/Η εκπαιδευτικός επιλέγει όλες ή συγκεκριμένες ερωτήσεις και εφαρμόζει την τεχνική του καταιγισμού ιδεών ή της χιονοστιβάδας. Μπορεί να γίνει και χρήση ελεύθερου λογισμικού απόκρισης. Πρόταση Γ, ομαδο-συνεργατική προσέγγιση: Οι μαθητές, σε ομάδες, αναλαμβάνουν την απάντηση μιας ερώτησης χρησιμοποιώντας τον διαδραστικό πίνακα. Ο εκπαιδευτικός αποθηκεύει οθόνες από τις απαντήσεις, σημειώνοντας το όνομα της αντίστοιχης ομάδας. Οι οθόνες αξιοποιούνται αργότερα για αναστοχασμό στην τάξη, ή για προσαρμογή του μαθήματος από τον εκπαιδευτικό.el12-15Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2014-08-18created-on2014-08-18published-on2022-11-09last-updated-on2014-08-18metadata-created-on2014-08-18metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2014-08-18last-upgraded-or-created-ondisciplinePhysicsPhysicsΜέτρησηisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6167hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/27647/FE2-Q1.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z