2024-03-29T07:49:28Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/64822021-04-12T10:23:00Zhdl_8521_4587Σύγκριση λόγωνΜέσα από μια δραστηριότητα όπου οι μαθητές χωρίζουν μια πίτσα σε ίσα μέρη εμβαθύνουν στην έννοια του ρητού ως λόγου.
και εξοικειώνονται με τη σύγκριση λόγωνelρητοί αριθμοίκλάσμαλόγοςσύγκριση λόγωνURIphotodentro:lor:8521/64822team coordinatoreducational validatoreducational validatoreducational validatortechnical implementertechnical implementervalidatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2003-2008durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/6482metadata author2014-02-05metadata validator2014-10-02metadata validator2018-11-01metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/30535/sygkrisi%20logon_pidx0030263.zipapplication/zip2963110Αν οι ρυθμίσεις ασφαλείας της Java στον υπολογιστή σας δεν επιτρέπουν την τοπική εκτέλεση της εφαρμογής, αποσυμπιέστε το αρχείο '.zip' και (α) για εφαρμογές Geogebra ανοίξτε το αρχείο με κατάληξη '.ggb' με το πρόγραμμα GeoGebra (www.geogebra.org) ή (β) για εφαρμογές Scratch ανοίξτε το αρχείο με κατάληξη '.sb' με το πρόγραμμα Scratch (scratch.mit.edu).educational scenario - lesson planprimarylearnerteacherel9-12Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).yesno2008-12-31created-on2014-10-02published-on2021-04-12last-updated-on2014-10-02metadata-created-on2014-10-02metadata-published-on2021-04-12metadata-last-updated-on2008-12-31last-upgraded-or-created-ondisciplineMathematics::Arithmetic::Fractions and Decimal NumbersMathematics::Arithmetic::Fractions and Decimal Numberseducational objectivecognitive::knowledge::conceptualcognitive::knowledge::conceptualcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to applycognitive::process::to applyteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6482hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/20204/sygkrisi%20logon.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z