2024-03-28T12:54:56Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/66432022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_552Σταθμοί στην Ιστορία των ΥπολογιστώνΧρονογραμμή που στοχεύει στην ανασκόπηση των σημαντικότερων σταθμών στην ιστορία των υπολογιστών (1889 μ.Χ-2010 μ.Χ).elιστορική εξέλιξηΕπιστήμη των ΥπολογιστώνανασκόπησηURIphotodentro:lor:8521/66431creator2011-08-01team coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.0URIphotodentro:lor:8521/6643metadata author2014-10-22metadata validator2014-10-25metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/30633/kef1_4_history_pidx0030361.zipapplication/zip1139585presentationPT00H05M00Slower secondaryhigher secondaryvocational educationlearnerteachermixedΟι μαθητές διερευνούν την παρουσίαση με στόχο να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους. Επιπρόσθετα, ο εκπαιδευτικός μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές να αξιοποιήσουν το σχετικό υλικό και να αναζητήσουν πληροφορίες και από άλλες πηγές, ώστε να δημιουργήσουν μια σχετική εργασία (π.χ. παρουσίαση) εμβαθύνοντας σε ειδικά θέματα της Ιστορίας των υπολογιστών.el12-19+Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2014-10-25created-on2014-10-25published-on2022-11-09last-updated-on2014-10-25metadata-created-on2014-10-25metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2014-10-25last-upgraded-or-created-ondisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Material::Evolution of computer technologiesInformation & Communication Technologies (ICT)::Material::Evolution of computer technologieseducational objectivecognitive::knowledge::factualcognitive::knowledge::factualcognitive::process::to remembercognitive::process::to rememberaffective::to pay attentionaffective::to pay attentionteaching/learning approachcognitivist::direct instructioncognitivist::direct instructioncognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6643hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/30592/kef1_4_history.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z