2024-03-28T16:45:17Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/66752023-09-14T13:28:51Zhdl_123456789_273Διαδραστική παρτιτούρα για την αναγνώριση μουσικής φόρμας ροντόΔιαδραστική παρακολούθηση της παρτιτούρας του μέρους «Βιεννέζικο μουσικό ρολόι» από τη σουίτα "Háry János" του Zoltán Kodály (Ζόλταν Κόνταϊ). Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με τη μουσική φόρμα ροντό.
Πιο αναλυτικά, το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει ένα σύντομο μέρος σε μορφή ροντό, δηλαδή ΑΒΑΓΑΔΑ coda. Τα μέρη αυτά είναι χρωματισμένα στην παρτιτούρα, ώστε να είναι ευκολότερη η παρακολούθησή της κατά την ενεργητική ακρόαση.elπαρτιτούραZoltán KodályΖόλταν ΚοντάιροντόακρόασηΟυγγαρία1926URIphotodentro:lor:8521/66751creatortechnical implementertechnical implementer2023-09-14adaptation2023-09-14graphical designer2023-09-14team coordinatorcertifiercertifierquality sealquality sealitem seal teaseritem seal teaseritem sealing URLitem sealing URLitem seal teaseritem seal teaserfunderfunderfundingfundingfunding frameworkfunding frameworkprogram / projectprogram / project2010-2015duration2017-2022durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher2.0URIphotodentro:lor:8521/6675metadata validator2014-11-09metadata validator2022-04-14metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundermetadata fundingmetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata funding frameworkmetadata authoring program / projectmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project duration2017-2022metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/41296/rondo-v2.0_pidx0041017.zipapplication/zip19682592audiomusic scoreprimarylower secondarylearnerteacherexpositiveΤο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί για την κατανόηση της μορφής ροντό, καθώς και για την ενεργητική ακρόαση του έργου «Βιεννέζικο μουσικό ρολόι».el9-15Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlikeGreece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2014-11-09created-on2014-11-09published-on2022-12-12last-upgraded-on2023-09-14modified-on2023-09-14last-updated-on2014-11-09metadata-created-on2014-11-09metadata-published-on2023-09-14metadata-last-updated-on2022-12-12last-upgraded-or-created-ondisciplineMusic Education::Basic Music concepts/ elementsMusic Education::Basic Music concepts/ elementsdisciplineMusic Education::Music styles / genresMusic Education::Music styles / genreseducational objectivecognitive::process::to understandcognitive::process::to understandteaching/learning approachcognitivist::direct instructioncognitivist::direct instructionisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6675hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/67737/rondo-v2.0.jpg.jpg2015-01-01T00:00:00Z