2024-03-28T14:10:38Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/73162021-02-15T21:47:49Zhdl_8521_4587Η Επανάσταση του 1821 μέσα από την τέχνη - Ποια θέματα της Ελληνικής Επανάστασης συγκινούν τους καλλιτέχνες;Το μαθησιακό αντικείμενο περιέχει διαμορφωμένο υλικό που αποσκοπεί στη διερεύνηση θεμάτων της Ιστορίας και της Τέχνης με τη χρήση πολιτιστικών πηγών. Εξετάζεται η θεματολογία και η εικαστική απόδοσης της ιστορικής περιόδου του 1821.Το θέμα της εφαρμογής προσεγγίζονται μέσα από τη διερεύνηση του ερωτήματος: «Ποιά θέματα της Ελληνικής επανάστασης συγκινούν τους καλλιτέχνες;». Περιέχονται δυο δραστηριότητες. Η «1η δραστηριότητα» περιλαμβάνει φύλλο εργασίας για τη συγκέντρωση πληροφοριών και επιχειρημάτων για την απάντηση του ερωτήματος. Η «2η δραστηριότητα» περιλαμβάνει δραστηριότητες για την απάντηση του ερωτήματος. Η σύνθεση της απάντησης πρέπει να υποστηρίζεται από επιχειρήματα και συγκεκριμένες πληροφορίες που έχουν συγκεντρωθεί από τις ιστορικές πηγές του ερωτήματος αλλά και από τις προηγούμενες δραστηριότητες. Συγκεκριμένος αριθμός πηγών (οπτικό ντοκουμέντο, ηχητική πηγή, γραπτή πηγή, βίντεο) για το ερώτημα παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για την απάντησή του. Επιδιώκεται η κατανόηση των επιλογών της καλλιτεχνικής δημιουργίας με κριτήριο τα θέματα της Ελληνικής Επανάστασης που συγκίνησαν τους καλλιτέχνες, η αντίληψη των επιρροών των γεγονότων της Ελληνικής Επανάστασης στην καλλιτεχνική δημιουργία, η αντίληψη των έργων τέχνης ως ιστορικών πηγών, η αντίληψη της καλλιτεχνικής δημιουργίας στην διαμόρφωση της ιστορικής μνήμης.elΙστορική Ζωγραφικήιστορικά θέματαΣχολή του ΜονάχουΑκαδημαϊκό ύφοςΕλληνική Επανάσταση του 1821URIphotodentro:lor:8521/73162scientific coordinatorteam coordinatorcontent editorinstructional designerinstructional designerinstructional designertechnical implementercontent providercontent providercontent providercontent providerproject consultant / reviewertechnical implementer2014-12-01technical validator2014-12-01educational validator2015-01-01pedagogical coordinator2015-01-15certifiercertifierquality sealquality sealitem seal teaseritem seal teaseritem sealing URLitem sealing URLitem seal teaseritem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2003-2008durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/7316metadata author2015-01-03metadata validator2015-02-27metadata validator2017-05-23metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/33829/kratos_2_pidx0033556.zipapplication/zip15212925Media Playerplug-innonenoneOpen Office: Επεξεργαστής κειμένου (Writer) ή
Microsoft Office: Επεξεργαστής κειμένου (Word)educational scenario - lesson planprimarylower secondarylearnerteacherΗ εφαρμογή μπορεί να αξιοποιηθεί στη σχολική τάξη, κατά τη διάρκεια ή μετά την ολοκλήρωση της διδασκαλίας θεματικών ενοτήτων που σχετίζονται με την ιστορική περίοδο της Επανάστασης του 1821. Οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρισμένοι σε ομάδες αναλαμβάνουν τη διερεύνηση του θέματος και την επεξεργασία του ερωτήματος. Οι δραστηριότητες, που καλούνται να διαχειριστούν, βοηθούν στην κατανόηση των ιστορικών πηγών και στην απάντηση του ερωτήματος.el9-15Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).yesno2008-12-31created-on2015-01-15published-on2021-02-15last-updated-on2015-01-15metadata-created-on2015-01-15metadata-published-on2021-02-15metadata-last-updated-on2008-12-31last-upgraded-or-created-ondisciplineVisual Arts Education::Issues of Visual ArtsVisual Arts Education::Issues of Visual ArtsdisciplineHistoryHistoryeducational objectivecognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to think critically and creativelycognitive::process::to think critically and creativelyteaching/learning approachcognitivist::collaborative learningcognitivist::collaborative learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7316hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/34955/kratos2.jpg.jpg2015-01-01T00:00:00Z