2024-03-29T00:51:36Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/74832021-02-15T23:04:48Zhdl_8521_4587Επικοινωνώντας με τον χρήστη του αλγορίθμουΕκπαιδευτικό σενάριο που παρουσιάζει την χρησιμότητα της επικοινωνίας ενός αλγορίθμου με τον χρήστη. Οι μαθητές βελτιώνουν έναν αλγόριθμο ώστε να εμφανίζει μηνύματα εξόδου στον χρήστη.elδιεπαφήμεταβλητήείσοδος τιμώνέξοδος τιμώνURIphotodentro:lor:8521/74832adaptation2014-12-01team coordinator2014-12-01team coordinatorscript writertechnical implementereditorcertifiercertifierquality sealquality sealitem seal teaseritem seal teaseritem sealing URLitem sealing URLitem seal teaseritem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2003-2008durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherrevised1.0URIphotodentro:lor:8521/7483metadata author2014-12-22metadata author2015-01-08metadata validator2015-01-23metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/33693/th01b_pidx0033420.zipapplication/zip3502176educational scenario - lesson planPT00H25M00Shigher secondaryvocational educationlearnerteachermixedΟι μαθητές καλούνται να τροποποιήσουν έναν αλγόριθμο που δεν εμφανίζει κανένα αποτέλεσμα στον χρήστη. Ακολουθώντας τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας, χρησιμοποιούν τον Δημιουργό Διαγραμμάτων Ροής με στόχο την μετατροπή του αλγορίθμου ώστε να εμφανίζει τα αποτελέσματα στην οθόνη. Ο εκπαιδευτικός καθοδηγεί τους μαθητές και ενθαρρύνει τη γνωστική συμμετοχή τους δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, με στόχο να αναπτύξουν αυτόνομα τον αλγόριθμο μέσα από διαδικασίες πειραματισμού, ελέγχου και διόρθωσης σφαλμάτων.el15-18Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).yesno2008-12-31created-on2015-01-23published-on2021-02-16last-updated-on2015-01-23metadata-created-on2015-01-23metadata-published-on2021-02-16metadata-last-updated-on2008-12-31last-upgraded-or-created-ondisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer programming::AlgorithmInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer programming::Algorithmeducational objectivecognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to think critically and creativelycognitive::process::to think critically and creativelyaffective::to respond and participateaffective::to respond and participateteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7483hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/33690/th01b.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z