2024-03-29T09:51:23Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/7582022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_552Κύκλος επεξεργασίας δεδομένωνΔιαδραστική οπτικοποίηση με θέμα τον κύκλο επεξεργασίας δεομένων. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η διάκριση μεταξύ των εννοιών του δεδομένου και της πληροφορίας, μέσα από χαρακτηριστικά παραδείγματα.elεπεξεργασία δεδομένωνδεδομέναπληροφορίαέξοδος πληροφοριώνURIphotodentro:lor:8521/7581creator2012-02-01adaptation2012-02-01team coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfunderfundingfundingfunding frameworkfunding frameworkprogram / projectprogram / project2010-2015duration2017-2018durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.5URIphotodentro:lor:8521/758metadata author2012-10-03metadata author2012-10-08metadata author2012-11-30metadata validator2012-12-19metadata author2014-08-24metadata validator2014-09-17metadata validator2020-12-17metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundermetadata fundingmetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata funding frameworkmetadata authoring program / projectmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project duration2017-2022metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/6661/kef1_1_epeksergasia_v1.5_pidx006495.zipapplication/zip571554visualisationlower secondaryhigher secondaryvocational educationlearnerteacheractiveΟι μαθητές διερευνούν τη διαφορά μεταξύ δεδομένου και πληροφορίας, παρακολουθώντας μια οπτικοποίηση του κύκλου επεξεργασίας δεδομένων. Επιλέγουν κάποια ομάδα δεδομένων που τους δίνεται και, στη συνέχεια, τα εισάγουν στη μηχανή επεξεργασίας. Μετά το τέλος της επεξεργασίας, εμφανίζονται οι πληροφορίες ως αποτέλεσμα. Ο εκπαιδευτικός, αξιοποιώντας τα έτοιμα παραδείγματα του μαθησιακού αντικειμένου, μπορεί να δημιουργήσει καταστάσεις διερευνητικής μάθησης και να προκαλέσει τη γνωστική συμμετοχή των μαθητών.el12-20Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlikeGreece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΔΒΜΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2012-12-19created-on2012-12-19published-on2019-09-02last-upgraded-on2020-12-17modified-on2022-11-09last-updated-on2012-12-19metadata-created-on2012-12-19metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2019-09-02last-upgraded-or-created-ondisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Information::Information processingInformation & Communication Technologies (ICT)::Information::Information processingdisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Information::Data and informationInformation & Communication Technologies (ICT)::Information::Data and informationeducational objectivecognitive::knowledge::factualcognitive::knowledge::factualcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to think critically and creativelycognitive::process::to think critically and creativelyteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/758hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/7048/kyklos_dedomenon_thumb.png.jpg2015-01-01T00:00:00Z