2024-03-29T07:15:33Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/78522021-02-15T23:05:40Zhdl_8521_4587Αναζήτηση στοιχείου σε πίνακαΕκπαιδευτικό σενάριο που βοηθά τους μαθητές να εξοικειωθούν με την αναζήτηση στοιχείου σε πίνακα διατρέχοντας το μήκος του. Οι μαθητές αναπτύσσουν τον αλγόριθμο επίλυσης του προβλήματος χρησιμοποιώντας τον Διερμηνευτή ΓΛΩΣΣΑΣ.elαλγόριθμος αναζήτησηςURIphotodentro:lor:8521/78522adaptation2014-10-01team coordinator2014-10-01script writerscript writerscript writerscript writertechnical implementertechnical implementereditorcertifiercertifierquality sealquality sealitem seal teaseritem seal teaseritem sealing URLitem sealing URLitem seal teaseritem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2003-2008durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.0URIphotodentro:lor:8521/7852metadata author2015-02-25metadata validator2015-03-11metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/38532/th16a_pidx0038255.zipapplication/zip5082288educational scenario - lesson planPT00H45M00Slower secondaryhigher secondarylearnerteachermixedΟι μαθητές μελετούν την λύση ενός προβλήματος τόσο με κώδικα Ψευδογλώσσας, όσο και με Διάγραμμα Ροής. Ακολουθούν τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας, αναζητούν ένα στοιχείο σε ένα μονοδιάστατο πίνακα και εμφανίζουν αυτό και την θέση του. Ο εκπαιδευτικός καθοδηγεί τους μαθητές και ενθαρρύνει τη γνωστική συμμετοχή τους δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, με στόχο να αναπτύξουν αυτόνομα τον αλγόριθμο μέσα από διαδικασίες πειραματισμού, ελέγχου και διόρθωσης σφαλμάτων.el12-18Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).yesno2008-12-31created-on2015-03-11published-on2021-02-16last-updated-on2015-03-11metadata-created-on2015-03-11metadata-published-on2021-02-16metadata-last-updated-on2008-12-31last-upgraded-or-created-ondisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer programming::AlgorithmInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer programming::Algorithmeducational objectivecognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to applycognitive::process::to applyaffective::to respond and participateaffective::to respond and participateteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7852hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/38529/th16a.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z