2024-03-28T23:19:28Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/78542021-02-15T23:05:43Zhdl_8521_4587Διαδοχικές προσπελάσεις στην ταξινόμηση στοιχείωνΕκπαιδευτικό σενάριο που βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν τη λειτουργία του εσωτερικού βρόγχου της ταξινόμησης της ευθείας ανταλλαγής (bubblesort). Οι μαθητές αναπτύσσουν τον αλγόριθμο επίλυσης του προβλήματος χρησιμοποιώντας τον Διερμηνευτή ΓΛΩΣΣΑΣ.elαλγόριθμος φυσαλίδαςURIphotodentro:lor:8521/78542adaptation2014-10-01team coordinator2014-10-01script writerscript writerscript writerscript writertechnical implementertechnical implementereditorcertifiercertifierquality sealquality sealitem seal teaseritem seal teaseritem sealing URLitem sealing URLitem seal teaseritem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2003-2008durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.0URIphotodentro:lor:8521/7854metadata author2015-02-25metadata validator2015-03-12metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/38516/th17a_pidx0038239.zipapplication/zip3102305educational scenario - lesson planPT00H45M00Slower secondaryhigher secondaryvocational educationlearnerteachermixedΟι μαθητές μελετούν την λύση ενός προβλήματος τόσο με κώδικα Ψευδογλώσσας, όσο και με Διάγραμμα Ροής. Ακολουθούν τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας και αναπτύσσουν προγράμματα που περιέχουν τη διαδικασία προώθησης στοιχείου. Ο εκπαιδευτικός καθοδηγεί τους μαθητές και ενθαρρύνει τη γνωστική συμμετοχή τους δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, με στόχο να αναπτύξουν αυτόνομα τον αλγόριθμο μέσα από διαδικασίες πειραματισμού, ελέγχου και διόρθωσης σφαλμάτων.el12-18Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).yesno2008-12-31created-on2015-03-12published-on2021-02-16last-updated-on2015-03-12metadata-created-on2015-03-12metadata-published-on2021-02-16metadata-last-updated-on2008-12-31last-upgraded-or-created-ondisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer programming::AlgorithmInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer programming::Algorithmeducational objectivecognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to applycognitive::process::to applyaffective::to respond and participateaffective::to respond and participateteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningcognitivist::problem – basedcognitivist::problem – basedisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7854hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/38513/th17a.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z