2024-03-28T09:06:35Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/82472023-11-07T19:44:03Zhdl_8521_10449Βαδίζουμε όλοι μαζί - Έμπρακτη αδελφοσύνη (κουίζ)Κουίζ δύο ερωτήσεων (σωστού - λάθους, αντιστοίχισης), με θέμα την έμπρακτη αδελφοσύνη στην εκκλησιαστική ζωή. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να δοκιμάσουν οι μαθητές τις γνώσεις τους σχετικά με τον ρόλο της Εκκλησίας στη στήριξη των αδυνάτων και το βίωμα της αδελφοσύνης των χριστιανών μέσα στους κόλπους της.elαδελφοσύνηΕκκλησίασυνάνθρωποςπλησίονελεημοσύνηκουίζΕλλάδασύγχρονη εποχήURIphotodentro:lor:8521/82471creator2013-07-02validator2015-04-21validator2015-05-07educational validator2015-04-21instructional designerteam coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.0URIphotodentro:lor:8521/8247metadata author2014-02-21metadata validator2015-05-14metadata validator2018-06-15metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/22042/kef1_en_3_quiz_pidx0021806.zipapplication/zip433890Adobe Flash Playerplug-innonenonedrill and practicePT00H04M00SprimarylearnerteacheractiveΗ δραστηριότητα μπορεί να αξιοποιηθεί ως άσκηση αξιολόγησης ή επανάληψης.el9-12Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών. Η εφαρμογή δημιουργήθηκε με το Articulate-Quizmaker. Αγοράσθηκε άδεια χρήσης από το ΙΤΥΕyesno2015-05-14created-on2015-05-14published-on2020-02-24modified-on2022-11-09last-updated-on2015-05-14metadata-created-on2015-05-14metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2015-05-14last-upgraded-or-created-ondisciplineReligious Education::Faith::Characteristics of ChristianityReligious Education::Faith::Characteristics of ChristianityΕκκλησίαdisciplineReligious Education::Ecclesiastical History::Church FathersReligious Education::Ecclesiastical History::Church FathersΑπόστολος Παύλοςeducational objectivecognitive::knowledge::factualcognitive::knowledge::factualcognitive::process::to remembercognitive::process::to rememberaffective::to pay attentionaffective::to pay attentionteaching/learning approachbehaviourist::drill and practisebehaviourist::drill and practiseisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8247hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/33209/kef1_en3_quiz.jpg.jpg2015-01-01T00:00:00Z