2024-03-28T11:06:53Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/85662023-11-07T19:44:03Zhdl_8521_4587Ομοιόσταση της γλυκόζης στο αίμαΠαρουσίαση του ομοιοστατικού μηχανισμού ρύθμισης της συγκέντρωσης της γλυκόζης στο αίμαelαίμαγλυκαγόνηγλυκογόνογλυκόζηγλυκόλυσηγλυκονεογένεσηήπαρινσουλίνηομοιόστασηομοιοστατικός μηχανισμόςορμόνηπάγκρεαςυπεργλυκαιμίαυπογλυκαιμίαURIphotodentro:lor:8521/85661team coordinatoreducational team membereducational team membereducational team membereducational team membereducational team membereducational team membertechnical team membertechnical team membertechnical team membereditorproject consultant / reviewercertifiercertifierquality sealquality sealitem seal teaseritem seal teaseritem sealing URLitem sealing URLitem seal teaseritem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2003-2008durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.0URIphotodentro:lor:8521/8566metadata author2015-07-22metadata validator2015-07-22metadata validator2018-11-01metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/43636/glucose_pidx0043353.zipapplication/zip754285Adobe Flash Playerplug-innonenonepresentationdrill and practicePT00H30M00Slower secondaryhigher secondarylearnerteacherexpositiveΤο μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τον/την εκπαιδευτικό ως υποστηρικτικό-εποπτικό υλικό προκειμένου οι μαθητές: (i) να κατανοήσουν τα βασικά σημεία του ομοιοστατικού μηχανισμού ρύθμισης της γλυκόζης στο αίμα, τον ρόλο της ινσουλίνης και της γλυκαγόνης και τις βιοχημικές διεργασίες της γλυκόλυσης και της γλυκονεογένεσης, (ii) να γνωρίσουν τους παράγοντες που μεταβάλλουν τη συγκέντρωση της γλυκόζης στο αίμα και τα φυσιολογικά όρια των μεταβολών της στον ανθρώπινο οργανισμό.el12-18Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).yesno2008-12-31created-on2015-07-22published-on2019-01-01last-updated-on2015-07-22metadata-created-on2015-07-22metadata-published-on2019-01-01metadata-last-updated-on2008-12-31last-upgraded-or-created-ondisciplineBiology::Human Being and Health::IllnessesBiology::Human Being and Health::IllnessesΟμοιόστασηeducational objectivecognitive::knowledge::conceptualcognitive::knowledge::conceptualcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandteaching/learning approachcognitivist::direct instructioncognitivist::direct instructionisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8566hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/43633/glucose.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z