2024-03-29T00:16:44Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/86092022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_8627Οι Δήμοι και η Στάση του ΝίκαΔιαδραστική παρουσίαση ιστορικού υλικού και συνοδευτική δραστηριότητα, με θέμα τους Δήμους στη Βυζαντινή αυτοκρατορία και τα γεγονότα της Στάσης του Νίκα στην Κωνσταντινούπολη το 532 μ.Χ. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εμπλουτίσουν οι μαθητές τις γνώσεις τους σχετικά με τις αιτίες, την αφορμή, το χρονικό και τις συνέπειες της Στάσης, καθώς και για τον ρόλο των Δήμων σε αυτή.
Μέσω της συνοδευτικής δραστηριότητας, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους, τοποθετώντας τα γεγονότα της Στάσης στη σωστή σειρά.elΒυζαντινή αυτοκρατορίαΒυζαντινοί αυτοκράτορεςΙουστινιανόςΔήμοιΣτάση του ΝίκαΙππόδρομοςκουίζΚωνσταντινούπολη6ος αιώνας μ.Χ.URIphotodentro:lor:8521/86091instructional designercontent editortechnical designersubject matter expertpedagogical coordinatorteam coordinatorcertifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2010-2015durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.0URIphotodentro:lor:8521/8609metadata validator2015-07-29metadata validator2018-09-30metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/49182/ma9_pidx0048886.zipapplication/zip7882292Mozilla FirefoxbrowsernonenoneGoogle ChromebrowsernonenoneΕπιλέγω κάθε καρτέλα του τετραδίου και μελετώ το ιστορικό υλικό.presentationdrill and practicePT00H40M00Sprimarylower secondarylearnerteachermixedΗ διαδραστική παρουσίαση αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο και παρέχει το απαραίτητο πληροφοριακό υλικό για τη μελέτη του εξεταζόμενου θέματος με σπονδυλωτή διάρθρωση των επιμέρους υποθεμάτων. Η διδακτική αξιοποίησή του μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες που αφορούν στην ανάδειξη και κατανόηση του ιστορικού θέματος, σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα της σχολικής τάξης, πολλαπλασιάζοντας με αυτόν τον τρόπο τις δυνατότητες της διδακτικής και μαθησιακής αξιοποίησής του.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν ιστορικό υλικό για τη θέση και τον ρόλο των Δήμων και να κατανοήσουν κύρια στοιχεία του ιστορικού γεγονότος της Στάσης του Νίκα.el9-15Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesno2015-07-29created-on2015-07-29published-on2022-11-09last-updated-on2015-07-29metadata-created-on2015-07-29metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2015-07-29last-upgraded-or-created-ondisciplineHistory::Byzantine and Medieval History::Institutions, political organization and administrationHistory::Byzantine and Medieval History::Institutions, political organization and administrationdisciplineHistory::Byzantine and Medieval History::Social organization and everyday lifeHistory::Byzantine and Medieval History::Social organization and everyday lifeeducational objectivecognitive::knowledge::proceduralcognitive::knowledge::proceduralcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningconstructivist::experiential learningconstructivist::experiential learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8609hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/44279/ma9.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z