2024-03-28T10:05:16Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/94222022-11-09T10:51:04Zhdl_8521_8628Λάρισα 1819 - Σκηνή καθημερινής ζωήςΔιαδραστική εικόνα με θέμα μια αγροτική σκηνή σε ένα χωριό της Λάρισας κατά τη διάρκεια της οθωμανικής κυριαρχίας, όπως αποδίδεται στο έργο του ζωγράφου και περιηγητή Edward Dodwell. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξερεύνηση της εικόνας και η κατανόηση όψεων της καθημερινής ζωής των ανθρώπων της εποχής.
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να προβάλουν λεπτομέρειες του ζωγραφικού έργου, καθώς και σύντομες πληροφορίες για την κατοικία, την ψυχαγωγία, τις αγροτικές εργασίες, την υφαντική, την άντληση νερού, την καθαριότητα, καθώς και για τη συνεργασία μεταξύ των μελών μιας οικογένειας.elοθωμανική κυριαρχίαΤουρκοκρατίαελλαδικός χώροςΛάρισαοικονομίαγεωργίακαθημερινή ζωήασχολίεςζωγραφικήΛάρισα1819URIphotodentro:lor:8521/94221content editorinstructional designertechnical designersubject matter expertpedagogical coordinatorteam coordinatoradaptation2018-07-30certifierquality sealitem seal teaseritem sealing URLitem seal teaserfunderfunderfundingfundingfunding frameworkfunding frameworkprogram / projectprogram / project2010-2015duration2017-2018durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisher1.5URIphotodentro:lor:8521/9422metadata validator2015-09-21metadata validator2015-09-21metadata validator2015-12-13metadata validator2018-07-30metadata validator2018-09-30metadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundermetadata fundingmetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata funding frameworkmetadata authoring program / projectmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project duration2017-2018metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractormain beneficiary / contractorsubcontractorsubcontractorcoordinator / leadercoordinator / leaderproject / program partnersproject / program partnersactionactionaction coordinator / leaderaction coordinator / leadersubcontractsubcontractsubcontractorsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authoritysupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/49289/hist159_19os_anagnosi_pigon_larisa_2018_v1.5_pidx0048993.zipapplication/zip2413236Επιλέγω ενεργά σημεία της εικόνας και μελετώ το ιστορικό υλικό.artifactexplorationPT00H10M00Sprimarylower secondarylearnerteachermixedΗ διαδραστική εικόνα μιας αγροτικής σκηνής κατά τη διάρκεια της οθωμανικής κυριαρχίας αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο, το οποίο παρέχει το πληροφοριακό υλικό για την αισθητοποίηση της καθημερινότητας των κατοίκων της Λάρισας τις παραμονές της Ελληνικής Επανάστασης. Η διδακτική αξιοποίησή του μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν στοιχεία της καθημερινής ζωής των κατοίκων της υπαίθρου, να αναγνωρίσουν και να διακρίνουν επιμέρους αντικείμενα, ενέργειες και συνήθειες των ανθρώπων και να κατανοήσουν αιτιώδεις σχέσεις και ζητήματα της ευρύτερης ιστορικής περιόδου.el9-15Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.yesnoArticulate Storyline 2.0@1.0Articulate Storyline 3.0@1.52019-05-31T09:04:53Z2019-05-31T09:04:53Z2015-09-21created-on2015-09-21published-on2019-07-17last-upgraded-on2019-07-17modified-on2022-11-09last-updated-on2015-09-21metadata-created-on2015-09-21metadata-published-on2022-11-09metadata-last-updated-on2019-07-17last-upgraded-or-created-ondisciplineHistory::Newer and Modern History (19th-20th century)::Society and everyday lifeHistory::Newer and Modern History (19th-20th century)::Society and everyday lifedisciplineHistory::Newer and Modern History (19th-20th century)::EconomicsHistory::Newer and Modern History (19th-20th century)::Economicseducational objectivecognitive::knowledge::proceduralcognitive::knowledge::proceduralcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandteaching/learning approachcognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningconstructivist::experiential learningconstructivist::experiential learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/9422hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/47934/ma159.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z