2024-03-29T06:43:06Zhttp://photodentro.edu.gr/oai-lor/requestoai:photodentro:lor:8521/95772021-02-15T23:07:18Zhdl_8521_4587Χωρητικότητα καναλιού με θόρυβοΕκπαιδευτικό σενάριο που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με τη διαδικασία ψηφιακής μετάδοσης δεδομένων και τα χαρακτηριστικά της.elΔιαδίκτυοΨηφιακό σήμαμέσο μετάδοσηςπαραμόρφωση σήματοςURIphotodentro:lor:8521/95772adaptationeducational team membertechnical team membereditorproject consultant / reviewercertifiercertifierquality sealquality sealitem seal teaseritem seal teaseritem sealing URLitem sealing URLitem seal teaseritem seal teaserfunderfundingfunding frameworkprogram / project2003-2008durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityproviderlicensorpublisherfinal1.0URIphotodentro:lor:8521/9577metadata author2015-07-25metadata author2015-07-25metadata author2015-10-15metadata validator2015-10-27scientific metadata coordinator-e-nometadata licensormetadata publishermetadata providermetadata certifiermetadata quality sealmeta seal teasermeta sealing URLmeta seal teasermetadata fundermetadata fundingmetadata funding frameworkmetadata authoring program / project2010-2015metadata authoring program / project durationmain beneficiary / contractorsubcontractorcoordinator / leaderproject / program partnersactionaction coordinator / leadersubcontractsubcontractorsubcontract leader / coordinatorsupervising and monitoring authorityLOM-GRv1.0elhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/43873/methoribo_pidx0043590.zipapplication/zip4751993MODELLUS (New University of Lisbon) - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗsoftwarenonenoneeducational scenario - lesson planPT00H45M00Slower secondaryhigher secondarylearnerteachermixedΟι μαθητές εξετάζουν τα χαρακτηριστικά μιας ψηφιακής μετάδοσης. Ακολουθούν τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας και χρησιμοποιώντας το λογισμικό Modellus παρατηρούν την επίδραση του θορύβου στην εξασθένηση ή παραμόρφωση του σήματος. Ο εκπαιδευτικός καθοδηγεί τους μαθητές και ενθαρρύνει τη γνωστική συμμετοχή τους δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, με στόχο να καταλήξουν σε συμπεράσματα σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την μετάδοση ενός σήματος.el12-18Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).yesno2008-12-31created-on2015-10-27published-on2019-02-25modified-on2021-02-16last-updated-on2015-10-27metadata-created-on2015-10-27metadata-published-on2021-02-16metadata-last-updated-on2008-12-31last-upgraded-or-created-ondisciplineInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer networks::Network technologiesInformation & Communication Technologies (ICT)::Computer networks::Network technologieseducational objectivecognitive::knowledge::conceptualcognitive::knowledge::conceptualcognitive::process::to understandcognitive::process::to understandcognitive::process::to applycognitive::process::to applyteaching/learning approachcognitivist::direct instructioncognitivist::direct instructioncognitivist::inquiry learningcognitivist::inquiry learningisShownAtURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/9577hasThumbnailURIhttps://photodentro.edu.gr/lor/retrieve/43870/methoribo.zip.jpg2015-01-01T00:00:00Z