Με αφορμή τις φωτογραφίες των αφισών οι
μαθητές συζητούν για τη θεματολογία τους.
Στη συνέχεια πλοηγούνται στο λογισμικό και
στο διαδίκτυο για να εντοπίσουν πληροφορίες σχετικές με τις
αφίσες. Ακολούθως, μελετούν αφίσες που έχουν φέρει ή έχουν
φωτογραφίσεις και συζητούν για ζητήματα, όπως:
- τις
φωτογραφίες ή τις ζωγραφιές και τα κείμενα που έχουν οι αφίσες
- σε
ποια σημεία τοποθετούνται συνήθως οι αφίσες
Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας
αποφασίζουν για το θέμα της αφίσας ή των αφισών που θα φτιάξουν και
προχωρούν στο σχεδιασμό τους (κείμενα, εικόνες, σκίτσα, ζωγραφιές). Στη
συνέχεια, αφού έχουν αποφασίσει για όλα όσα αφορούν την αφίσα
αναλαμβάνουν να το παράγουν. Δημιουργούν τις αφίσες και επιλέγουν που
θα τις τοποθετήσουν.
Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση
των δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας είναι τουλάχιστον 2 διδακτικές
ώρες.
|