Βασισμένο στο εκπαιδευτικό πακέτο "Πολυμέσα" - Νηρηίδες

Σταυρόλεξο
στους όρους που χρησιμοποιούνται κατά φάση της σχεδίασης μίας εφαρμογής πολυμέσων

Όταν ολοκληρώσεις το σταυρόλεξο πάτα "Έλεγχος απάντησης" για να ελέγξεις τις απαντήσεις σου.
Εάν δυσκολεύεσαι, μπορείς να πατήσεις το "Βοήθεια" για να δεις ένα γράμμα.
Πάτα στον αριθμό του τετραγώνου για να δεις την περιγραφή της λέξης που κρύβεται.
   1       2         
 3                
4                 
               
5                6   
          7       
    8             
9              10     
         11        
               
12                 
               
    13             
               
               
               
               
               
               

ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ:

3. Οι ... λειτουργικότητας είναι η καταγραφή σε έντυπα όλα τα στοιχεία του πολυμεσικού υλικού που χρησιμοποιείται και του τρόπου αλληλεπίδρασης του χρήστη
5. Η ... αφορά στον τρόπο χρήσης της εφαρμογής
9. Η δυνατότητα άμεσης ... προσδίδει διαδραστικότητα στην εφαρμογή
11. Συνήθως χρησιμοποιούμε περισσότερα από ένα μέσα για να μεταφέρουμε το ίδιο Μ...
12. Πρέπει να τηρούμε τις Σ... της επικοινωνίας της κοινωνίας που ζούμε (π.χ. το κόκκινο σημαίνει κίνδυνος)
13. Η ... αφορά σε κανόνες για τον τρόπο διάταξης των αντικειμένων στην οθόνη καθώς και την χρήση του χρώματος

ΚΑΘΕΤΑ:

1. Για αυτό συνήθως χρησιμοποιείται κάποιο ουδέτερο χρώμα
2. Η αισθητική αφορά σε κανόνες για τον τρόπο διάταξης των αντικειμένων στην οθόνη καθώς και την χρήση του ...
4. Οι βασικές αρχές ... μιας εφαρμογής πολυμέσων έχει δύο άξονες την ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ και την ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ
6. Το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ... αποτελείται από το ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ και το ΤΜΗΜΑ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ΅σε μια εφαρμογή πολυμέσων
7. Το ΤΜΗΜΑ ... είναι το σύνολο των εργαλείων που επιτρέπουν την πλοήγηση του χρήστη στην εφαρμογή.
8. Πληθυντικός αριθμός της ερώτησης με α/α 2
10. Το ενιαίο ύφος της εφαρμογής δίνει μια Σ...