|
|
AΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Βιβλίο Μαθητή
Μάντεψε ποιος
Τελική Έκδοση Απρίλιος 2008
|
Ανάδοχος Φορέας Έργου |
Ένωση Φυσικών προσώπων
|
Ομάδα Ανάπτυξης του Έργου «Ανακαλύπτω τον κόσμο μέσα από τον υπολογιστή» |
Συντονίστρια έργου: Νικολέτα Γιαννούτσου Εκπαιδευτική ομάδα: Μιχάλης Αργύρης, Εύη Τρούκη, Στασινή Φράγκου Νικολέτα Γιαννούτσου
Επιμέλεια: Νικολέτα Γιαννούτσου
Υπεύθυνη παρακολούθησης εκ μέρους του ΕΑ.ΙΤΥ: Αννέτε Φώσβινκελ |
Συγγραφέας : Μιχάλης Αργύρης
Στόχος του παιχνιδιού είναι να βρεις το πρόσωπο που έχει επιλέξει ο υπολογιστής κάνοντας όσο το δυνατόν λιγότερες ερωτήσεις. Γι’ αυτό θα πρέπει να σκέφτεσαι καλά τι ερωτήσεις θα κάνεις.
Συμβουλή : Προσπάθησε να κάνεις ερωτήσεις που αφορούν όσο το δυνατόν περισσότερο πρόσωπα.
Πώς κάνουμε μια ερώτηση
Ταυτόχρονα στο αριστερό μέρος της οθόνης χρωματίζονται όλα τα πρόσωπα που είναι άνδρες.
Πως σβήνουμε τα πρόσωπα που δεν μας ενδιαφέρουν
Στο παράδειγμα που κάναμε παραπάνω, είδαμε ότι το πρόσωπο που επέλεξε ο υπολογιστής είναι άνδρας. Επομένως πρέπει να συνεχίσουμε το ψάξιμο ανάμεσα στους άνδρες και να σβήσουμε όλα τα πρόσωπα που είναι γυναίκες. Πως μπορείς να το κάνεις αυτό;
Στο κάτω μέρος της οθόνης σου υπάρχουν δύο κουμπιά που μπορούν να σε βοηθήσουν.
Όταν είσαι έτοιμος
Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να κάνεις ερωτήσεις και να χρησιμοποιείς τις απαντήσεις του υπολογιστή για να σβήνεις όσα πρόσωπα δεν σε ενδιαφέρουν μέχρι να βρεις το πρόσωπο εκείνο που επέλεξε ο υπολογιστής.
Καλή διασκέδαση
ΟΝΟΜΑ ______________________
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ______________________
ΤΑΞΗ ______________________
Για κάθε ερώτηση που κάνετε σημειώστε τα παρακάτω στοιχεία
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Φύλλο Εργασίας 2
ΟΝΟΜΑ ______________________
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ______________________
ΤΑΞΗ ______________________
1/ Παρατηρήστε προσεκτικά τις εικόνες που φαίνονται στο δεξί μέρος της οθόνης. Μπορείτε να βλέπετε τις διάφορες εικόνες πατώντας τα δύο βελάκια που βρίσκονται στο κάτω μέρος. Με το αριστερό βελάκι θα δείτε την προηγούμενη εικόνα και με το δεξί την επόμενη.
Γράψτε μια μικρή περιγραφή για τρία διαφορετικά πρόσωπα
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
2/ Διαβάστε προσεκτικά τις περιγραφές που γράψατε και προσπαθήστε να απαντήσετε τις δύο παρακάτω ερωτήσεις:
α. Ποια χαρακτηριστικά του κάθε ανθρώπου χρησιμοποιήσατε για να τον / την περιγράψετε;
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
β. Ποια χαρακτηριστικά χρησιμοποιήσατε περισσότερο; Υπάρχουν κάποια που χρησιμοποιήσατε και στις τρεις περιγραφές που κάνατε;
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
*********************************************************
Το εκπαιδευτικό πακέτο
«ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ»
αναπτύχθηκε στο παρακάτω πλαίσιο:
Πράξη: |
ΠΛΕΙΑΔΕΣ: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού και Ολοκληρωμένων Εκπαιδευτικών Πακέτων για τα Ελληνικά Σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης & Διάθεση Προϊόντων Εκπαιδευτικού Λογισμικού στα Σχολεία. (2003-2007) http://pleiades.cti.gr |
Ενότητα: |
ΝΗΡΗΙΔΕΣ: Ανάπτυξη ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών πακέτων
|
Τελικός Δικαιούχος (Φορέας Υλοποίήσης & Επιστημονικής Παρακολούθησης του έργου): |
Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑ.ΙΤΥ) (http://www.cti.gr/) |
Φορέας Χρηματοδότησης και Λειτουργίας: |
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υπ.Ε.Π.Θ.) |
Χρηματοδότηση: |
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: “Κοινωνία της Πληροφορίας”, Μέτρο 1.2, Γ’ ΚΠΣ |
Ανάδοχος Φορέας Έργου |
ΕΝΩΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
|
Ομάδα Ανάπτυξης του Έργου «Όνομα έργου» |
Συντονίστρια έργου: Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου
Εκπαιδευτική ομάδα: Δρ. Μιχάλης Αργύρης, Δρ. Εύη Τρούκη, Στασινή Φράγκου, Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Τεχνική ομάδα: Επιμέλεια: Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου
|
Υπεύθυνος/οι παρακολούθησης εκ μέρους του ΕΑ.ΙΤΥ: |
Αννέττε Φώσβινκελ |
Τρέχουσα Έκδοση Εκπαιδευτικού Πακέτου |
Τελική Έκδοση Απρίλιος 2008 |
***************************************************************
Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό αναπτύχθηκε στο παρακάτω πλαίσιο:
Πράξη: |
ΠΛΕΙΑΔΕΣ: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού και Ολοκληρωμένων Εκπαιδευτικών Πακέτων για τα Ελληνικά Σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης & Διάθεση Προϊόντων Εκπαιδευτικού Λογισμικού στα Σχολεία. (2003-2007) http://pleiades.cti.gr |
Ενότητα: |
ΝΗΡΗΙΔΕΣ: Ανάπτυξη ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών πακέτων |
Τελικός Δικαιούχος (Φορέας Υλοποίησης & Επιστημονικής Παρακολούθησης του έργου): |
Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑ.ΙΤΥ) (http://www.cti.gr/) |
Φορέας Χρηματοδότησης και Λειτουργίας: |
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υπ.Ε.Π.Θ.) |
Χρηματοδότηση: |
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: “Κοινωνία της Πληροφορίας”, Μέτρο 1.2, Γ’ ΚΠΣ |
|