Τετράδιο μαθητή
ΘΕ02: Βασικές αλγοριθμικές τεχνικές
Όνομα(τα):___________________________________________________
Όνομα Η/Υ:___________________________________________________
Τμήμα:_______________________Ημερομηνία:___________________
Αντιμετάθεση
1.
Ανταλλαγή περιεχομένου
έσα από το χώρο δραστηριοτήτων επιλέξτε το σύνδεσμο
που θα σας
οδηγήσει σε ένα εικονικό περιβάλλον με δύο ποτήρια. Το ποτήρι με όνομα
ΠΑ
έχει ως
περιεχόμενο ένα
κίτρινο υγρό
και το ποτήρι με όνομα
ΠΒ
έχει περιεχόμενο ένα
μπλε υγρό
.
Προσπαθήστε να ανταλλάξετε τα περιεχόμενα των ποτηριών έτσι ώστε το ΠΑ να έχει το μπλε
υγρό και το ΠΒ το κίτρινο υγρό. Για να αδειάσετε το περιεχόμενο ενός ποτηριού σε ένα άλλο θα
πρέπει με το ποντίκι σας να επιλέξετε το ένα ποτήρι και να το σύρετε πάνω από το άλλο.
Μ
Γράψτε
στο παρακάτω πλαίσιο τι παρατηρείτε και τι προβλήματα αντιμετωπίσατε:
Γράψτε
στο παρακάτω πλαίσιο με ποιο τρόπο κατά τη γνώμη σας θα μπορούσατε να ξεπεράσετε
τα προβλήματα που προέκυψαν στην προηγούμενη προσπάθεια.
Κλείστε το παράθυρο και επιστρέψτε στο χώρο δραστηριοτήτων.
έσα από το χώρο δραστηριοτήτων
επιλέξτε
το σύνδεσμο
που θα σας
οδηγήσει σε ένα εικονικό περιβάλλον με τρία ποτήρια. Προσπαθήστε να αλλάξετε τα
περιεχόμενα των ποτηριών.
Γράψτε
στο παρακάτω πλαίσιο τα βήματα που ακολουθήσατε.
Μ
Έργο ΠΛΕΙΑΔΕΣ/Νηρηίδες, Γ΄ ΚΠΣ
ΕΑ.ΙΤΥ / Υπ.Ε.Π.Θ.
- σελ. 1 -
Αλγοριθμική & Προγραμματισμός
Αντιμετάθεση
Τετράδιο μαθητή
2.
Δημιουργία αλγορίθμου αλλαγής περιεχομένου
ροσπαθήστε να σκεφτείτε έναν αλγόριθμο που να
ανταλλάζει
τα περιεχόμενα δύο
μεταβλητών και υλοποιήστε τον σε πρόγραμμα με τη βοήθεια του διερμηνευτή
επιλέγοντας
τον σύνδεσμο
αλλαγή περιεχομένου μεταβλητών. (δεξί κλικ -> Αποθήκευση προορισμού ως..)
Π
Για να το πετύχετε αυτό αντιστοιχίστε τα ονόματα των ποτηριών με ονόματα μεταβλητών και
ταυτόχρονα ξεκαθαρίστε με τη βοήθεια του καθηγητή σας ποιο είναι το όνομα της κάθε
μεταβλητής και ποιο το περιεχόμενό της.
Αφού υλοποιήσετε τον αλγόριθμο
συμπληρώστε
τον παρακάτω πίνακα:
ΕΝΤΟΛΗ
ΠΑ
ΠΒ
Προσωρινό
Κατεβάστε την λύση από εδώ (δεξί κλικ -> Αποθήκευση προορισμού ως..)
3.
Προβληματισμοί
ιστεύετε ότι η αντιστοίχηση των ποτηριών με τις μεταβλητές μπορεί να είναι απόλυτα
πετυχημένη; Υπάρχει μήπως κάποια ανακολουθία στην μεταφορά αυτή; Αν ναι
γράψτε
στο παρακάτω πλαίσιο τα σχόλιά σας
Π
Κλείστε το παράθυρο και επιστρέψτε στο χώρο δραστηριοτήτων.
4.
Βρες το λάθος
έσα από το χώρο δραστηριοτήτων επιλέξτε το σύνδεσμο
διαβάστε τον κώδικα και
εκτελέστε τον. Στο παρακάτω πλαίσιο
εξηγήστε
αν ο αλγόριθμος δουλεύει σωστά.
Μ
Αν αλλάξετε την εντολή Β<-13 με Β<-15 ο αλγόριθμος θα δίνει τα ίδια αποτελέσματα;
Έργο ΠΛΕΙΑΔΕΣ/Νηρηίδες, Γ΄ ΚΠΣ
ΕΑ.ΙΤΥ / Υπ.Ε.Π.Θ.
- σελ. 2 -
Αλγοριθμική & Προγραμματισμός
Τετράδιο μαθητή
ΘΕ02: Βασικές αλγοριθμικές τεχνικές
5.
Τροποποιήστε τον αλγόριθμο
ιορθώστε τον προηγούμενο αλγόριθμο ώστε να δουλεύει σωστά και αποθηκεύστε το
αρχείο σας με το όνομα που θα σας προτείνει ο καθηγητής σας.
Δ
Κατεβάστε την λύση από εδώ (δεξί κλικ -> Αποθήκευση προορισμού ως..)
Κλείστε το παράθυρο και επιστρέψτε στο χώρο δραστηριοτήτων.
Έργο ΠΛΕΙΑΔΕΣ/Νηρηίδες, Γ΄ ΚΠΣ
ΕΑ.ΙΤΥ / Υπ.Ε.Π.Θ.
- σελ. 3 -
Αλγοριθμική & Προγραμματισμός