Τα μοτιβα στην καθημερινη μας ζωη
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το παρόν ψηφιακό σενάριο αφορά στη διδασκαλία των μοτίβων. Απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 6-9 χρόνων. Το ψηφιακό διδακτικό σενάριο αναφέρεται στην ενότητα Μετρήσεις σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (2003) των Μαθηματικών στο Δημοτικό.Το συμπληρωματικό Πρόγραμμα Σπουδών (2011) εντάσσει τη διδασκαλία των μοτίβων στην θεματικά ενότητα Άλγεβρα (Κανονικότητα-Συναρτήσεις). Είναι συμβατό με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών, δίνοντας την δυνατότητα διερεύνησης των εννοιών που διαπραγματεύεται και συμβάλλοντας έτσι στην καλύτερη κατανόηση και οικοδόμησή τους. Οι εργασίες γίνονται ομαδικά με σκοπό οι ομάδες να αναγνωρίσουν, να περιγράψουν, να επεκτείνουν το μοτίβο. Η αναγνώριση, η σύγκριση και η ανάλυση μοτίβων είναι σημαντικές έννοιες για τη νοητική ανάπτυξη. Χρησιμοποιείται η ομαδοσυνεργατική μέθοδος και η συνεργατική διερεύνηση. Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και δίνεται έμφαση στη συνεργασία τους τόσο στις προφορικές όσο και στις γραπτές τους εκδηλώσεις. Αναπτύσσεται ο αναστοχασμός, η ενεργός συμμετοχή, η συνεργασία και η προσωπική συνάφεια. Ο εκπαιδευτικός αναλαμβάνει το ρόλο του εμψυχωτή και του καθοδηγητή. Υλικοτεχνική υποδομή/ διδακτικό υλικό Το παρόν σενάριο προτείνεται να πραγματοποιηθεί στη σχολική αίθουσα με τη χρήση βιντεοπροβολέα και φορητών υπολογιστών ή στο εργαστήριο υπολογιστών. Τα φύλλα εργασίας υποστηρίζουν την κάθε φάση του σεναρίου. Τα ψηφιακά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν είναι αναρτημένα στο Φωτόδεντρο, το Πανελλήνιο Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (http://photodentro.edu.gr/lor/). Το διδακτικό υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είναι: 20 κόκκινα χάρτινα τετράγωνα για κάθε ομάδα μουσικά όργανα: τύμπανα, μεταλλόφωνα, τρίγωνα Φάσεις σεναρίου Πρώτη φάση - Εισαγωγική δραστηριότητα Τίτλος: Μοτίβα στην καθημερινή μας ζωή Στην πρώτη φάση του σεναρίου οι μαθητές παρατηρούν εικόνες και τις συνδέουν με την καθημερινή τους ζωή (επισυνάπτεται και φύ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6 - 9
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7756
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Μαθηματικά MathematicsΜαθηματικά > Άλγεβρα AlgebraΆλγεβρα > Αριθμητικά Μοτίβα Number PatternsΑριθμητικά Μοτίβα
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ