Όλα τα Εκπαιδευτικά Λογισμικά / Πακέτα 1996-2002 Ναυσικά
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ / ΠΑΚΕΤΟ
ΔΙΚΤΥΩΜΑ
Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
DIKTIOMA.zip | 269.31 MB | Zip |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Δικτύωμα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το ΔΙΚΤΥΩΜΑ είναι ένα ανοιχτό περιβάλλον εφαρμογής εκπαιδευτικών σεναρίων.
Στο λογισμικό εφαρμόστηκαν δύο πολύ ενδιαφέροντα σενάρια για τα μαθήματα της Περιβαλλοντικής Αγωγής, με θέμα το φυσικό περιβάλλον.
Με έναν πρωτότυπο τρόπο, που μπορεί να προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία, οι μαθητές γνωρίζουν το νησιωτικό οικοσύστημα και το φυλλοβόλο δάσος της πατρίδας μας, πρωταγωνιστώντας οι ίδιοι στη διαμόρφωσή τους, υποδυόμενοι τον ανθρώπινο παράγοντα.
Το λογισμικό αξιοποιεί το διαδίκτυο για την υλοποίηση ενός συστήματος τηλεμάθησης. Το υλικό της εφαρμογής περιλαμβάνει την παρουσίαση δύο ελληνικών οικοσυστημάτων και μιας παραλιακής τουριστικής πόλης.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το σύστημα χρησιμοποιεί την μέθοδο των «σεναρίων με σκοπιμότητα» (goal based scenarios) ως μέθοδο υλοποίησης των εφαρμογών τηλεμάθησης. Με την βοήθεια του συστήματος μπορούν να προδιαγραφούν διάφορα σενάρια όπου κάθε κατάσταση στην εξέλιξη του σεναρίου εξυπηρετεί κάποια συγκεκριμένη σκοπιμότητα και εμπεριέχει μία συλλογιστική την οποία αποδέχθηκε και κατανόησε ο μαθητής. Τα σενάρια μπορούν να είναι περισσότερα του ενός και μοιράζονται κοινές καταστάσεις. Έτσι ανάλογα με τις επιλογές που κάνει ο χρήστης μπορεί να μεταβαίνει από το ένα σενάριο στο άλλο και να συμμετέχει στην μαθησιακή διαδικασία από πολλές διαφορετικές οπτικές γωνίες. Ο χρήστης μπορεί επίσης να υποδυθεί κάποιους συγκεκριμένους χαρακτήρες οι οποίοι έχουν διαφορετική αντιμετώπιση ανάλογα με την κατάσταση του σεναρίου στο οποίο βρίσκονται. Οι χαρακτήρες αυτοί δραστηριοποιούνται μέσα σ’ ένα εικονικό κόσμο με προδιαγραμμένες από το σύστημα διαδικασίες και αξίες. Ο κάθε χρήστης υιοθετεί ένα χαρακτήρα και συμμετέχει στον εικονικό κόσμο μέσα από την επαφή χρήσης (User Interface) που έχει συσχετιστεί με τον συγκεκριμένο χαρακτήρα, ενώ παράλληλα μπορεί και επιδρά πάνω σε αντικείμενα ή άλλους χαρακτήρες του εικονικού κόσμου στο πλαίσιο των δυνατοτήτων του. Οι εικονικοί κόσμοι περιέχουν επίσης πόρους που αλληλεπιδρούν με τους χαρακτήρες αλλά βρίσκονται υπό τον έλεγχο του συστήματος. Τέλος όλοι οι χρήστες ανεξάρτητα σε ποιο σενάριο ή κατάσταση βρίσκονται μπορούν να συμμετέχουν σε ομάδες συζητήσεων οι οποίες έχουν συσταθεί είτε από το διαχειριστή του συστήματος είτε από τους ίδιους τους χρήστες δυναμικά. Στις ομάδες αυτές μπορεί να γίνονται συζητήσεις ή να διατυπώνονται ερωτήσεις και απαντήσεις. Ειδικά εργαλεία βοηθούν το διαχειριστή του συστήματος να οργανώνει αποδοτικά τις συζητήσεις και να παράγει αναφορές για τα θέματα που συζητήθηκαν.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
https://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/301
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
http://photodentro.edu.gr/v/item/edusoft/8531/301
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γενικό λύκειο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15-18
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
(263.0 MB);
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Οι υπολογιστές στους οποίους εγκαθίσταται το Δικτύωμα πρέπει να είναι συνδεδεμένοι σε τοπικό δίκτυο (LAN) με το πρωτόκολλο TCP/IP εγκατεστημένο.
Για την εκτέλεση του λογισμικού απαιτείται η ύπαρξη του JRE (Java Runtime Environment) έκδοσης 1.2 ή μεγαλύτερης και στον Εξυπηρετητή και στον Πελάτη.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΟΔΥΣΣΕΙΑ
ΟΔΥΣΣΕΙΑ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Διάρκεια: 1996-2001
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
δράση:
ΝΑΥΣΙΚΑ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Διάρκεια: 1996-2001
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΝΑΥΣΙΚΑ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Καθ. Μπάμπης Ζαγούρας
υποέργο:
ΔΙΚΤΥΩΜΑ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Καθ. Μπάμπης Ζαγούρας
ΔΙΚΤΥΩΜΑ
Ανάδοχος υποέργου: Conceptum, Εκδόσεις Πατάκη, Ιλιάς, ΕΚΠΑ - Τμήμα Βιολογίας
Ανάδοχος υποέργου: Conceptum, Εκδόσεις Πατάκη, Ιλιάς, ΕΚΠΑ - Τμήμα Βιολογίας
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ελληνικά
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΝΑΥΣΙΚΑ),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Θαλάσσια Οικοσυστήματα
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Χερσαία Οικοσυστήματα & Οικοσυστήματα Εσωτερικών Υδάτων
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Πόλεις & Κοινότητες
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Θαλάσσια Οικοσυστήματα
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Χερσαία Οικοσυστήματα & Οικοσυστήματα Εσωτερικών Υδάτων
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Πόλεις & Κοινότητες
ΤΥΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
εκπαιδευτικός τίτλος πολυμέσων
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Αδάμ Δαμιανάκης
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΤΥΕ
Φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΤΥΕ
Συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Αδάμ Δαμιανάκης, Πολύβιος Κλημαθιανάκης, Νίκος Χριστοδουλάκης, Έλενα Πατάκη
Επιστημονικός υπεύθυνος:
Ειρήνη Μουτζούρη-Μανούσου, Νίκος Χριστοδουλάκης
Τεχνική ομάδα:
Αναστασία Αξαρίδου, Μανόλης Πιταροκοίλης, Θανάσης Μαλάμος, Εμμανουήλ Σφενδύλης
Σχεδίαση γραφικών:
Αναστασία Αξαρίδου, Εμμανουήλ Σφενδύλης, Χρήστος Δήμου, Κυριάκος Τερζόπουλος, Χρήστος Γκιλίτσας, Σμαράγδη Κουράκη
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα:
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων:
Πάροχος μεταδεδομένων:
Επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων:
Συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
Εκδότης/ες:
ΙΤΥΕ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8531/301
8531/301
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-NonDerivs Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-NonDerivs Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Δεν επιτρέπεται η διασκευή, τροποποίηση ή με άλλο τρόπο δημιουργία παράγωγου έργου.::Το Υπουργείο Παιδείας έχει το πλήρες κι απρόσκοπτο δικαίωμα χρήσης του λογισμικού στα σχολεία της Β’βάθμιας εκπαίδευσης.
Σελίδα αναφοράς:https://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/301
Αναλυτικά στοιχεία άδειας
Περισσότερα
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/edusoft – Σχεδίαση, Ανάπτυξη, Λειτουργία: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» - Διεύθυνση Στρατηγικής και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού
Photodentro Edusoft v3.0 | powered by DSpace open source repository software
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.