ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
οι θησαυροί των Γλυκών Νερών
the treasures of Glyka Nera
Les trésors de Glyka Nera
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η μαθητική δημιουργία αναζήτησε πληροφορίες και αρχαιολογικά τεκμήρια για την περίοδο της Μυκηναϊκής Εποχής στην περιοχή των Γλυκών Νερών. Σκοπός ήταν η ενίσχυση της ιστορικής σκέψης, η κατανόηση της έννοιας των ιστορικών πηγών και της αξιοποίησής τους , η διαμόρφωση ερευνητικού πνεύματος, η ενίσχυση της αυτενέργειας για καλλιτεχνική έκφραση και δημιουργικότητα, η εξοικείωση με την τέχνη του κινηματογράφου και τις ψηφιακές δεξιότητες. Στα πλαίσια της ερευνητικής διαδικασίας λειτουργήσαμε συνεργατικά σε επίπεδο σχολικής ομάδας, αναζητήσαμε εμπεριστατωμένη ενημέρωση από την Γενική Δ/νση Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ανατολικής Αττικής, τμήμα Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων και Μουσείων, ώστε να δημιουργήσουμε την εργασία μας και να την καταθέσουμε ως κινηματογραφικό έργο -μαρτυρία στον ιστορικό χρόνο και την Τοπική Ιστορία. Συγκεκριμένα, η συνεργασία με την Αρχαιολόγο Ειρήνη Βρεττού και η παρουσίαση σημαντικού εποπτικού υλικού στους μαθητές-τριες του σχολείου μας ήταν καθοριστική για την καθοδήγησή τους σε ό,τι αφορά την πληρότητα σε επιστημονικό επίπεδο. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα σε συνεργατικό και συλλογικό πνεύμα δίνοντας την δυνατότητα στην ομάδα να βιώσει την εμπειρία της σύνθεσης μιας οπτικοακουστικής και ψηφιακής δημιουργίας και να αποκτήσει στην πράξη γνωστικές, δημιουργικές και κοινωνικές δεξιότητες. Η συμμετοχή στην αναζήτηση των ιστορικών πληροφοριών στην περιοχή των Γλυκών Νερών, η επεξεργασία και η ανάδειξή τους από την νεότερη γενιά, θα έχει ως αποτέλεσμα τη διάχυσή τους τόσο στο σχολικό περιβάλλον όσο και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.
The student creation searched for information and archaeological evidence about the period of the Mycenaean Era in the area of Glyka Nera. The purpose was to strengthen historical thinking, to understand the concept of historical sources and their utilization, to form a research spirit, to strengthen the initiative for artistic expression and creativity, to become familiar with the art of cinema and digital skills. As part of the research process, we worked collaboratively at the school group level, we sought in-depth information from the General Directorate of Antiquities and Cultural Heritage of the Ephoreia of Antiquities of Eastern Attica, Department of Prehistoric and Classical Antiquities and Museums, in order to create our work and file it as film project - witness to historical time and Local History. In particular, the collaboration with the Archaeologist, Irini Vrettou and the presentation of important supervisory material to the students of our school was decisive for their guidance in terms of completeness at a scientific level. The work was completed in a collaborative and collective spirit, enabling the group to experience the experience of composing an audio-visual and digital creation and to acquire cognitive, creative and social skills in practice. Participating in the search for historical information in the region of Glyka Nera, processing and highlighting it by the younger generation, will result in its diffusion both in the school environment and in the wider society.
La création étudiante a recherché des informations et des preuves archéologiques sur la période de l'ère mycénienne dans la région de Glyka Nera. L'objectif était de renforcer la pensée historique, de comprendre le concept de sources historiques et leur utilisation, de former un esprit de recherche, de renforcer l'initiative d'expression artistique et de créativité, de se familiariser avec l'art du cinéma et les compétences numériques. Dans le cadre du processus de recherche, nous avons travaillé en collaboration au niveau du groupe scolaire, nous avons recherché des informations approfondies auprès de la Direction Générale des Antiquités et du Patrimoine Culturel de ''l'Ephoreia des Antiquités Grecques" de l'Attique de l' Est, Département des Antiquités Préhistoriques et Classiques et des musées, en afin de créer notre œuvre et de la classer comme projet de film - témoin du temps Historique et de l'Histoire Locale. En particulier, la collaboration avec l'Archéologue, Irini Vrettou et la présentation d'importants matériels d'encadrement aux élèves de notre école ont été déterminantes pour leur orientation en termes de complétude au niveau scientifique. Le travail a été réalisé dans un esprit collaboratif et collectif, permettant au groupe de vivre l'expérience de la composition d'une création audiovisuelle et numérique et d'acquérir dans la pratique des compétences cognitives, créatives et sociales. Participer à la recherche d'informations historiques a la région de Glyka Nera, les traiter et les mettre en valeur par la jeune génération, se traduira par sa diffusion tant dans le milieu scolaire que dans la société au sens large.
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
https://photodentro.edu.gr/i-create/r/8545/1451
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
https://photodentro.edu.gr/v/item/icreate/8545/1451