Όλες οι Ψηφιακές Mαθητικές Δημιουργίες


ΠΑΠΑΣΥΜΕΩΝ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Σπουδές

Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης 1986

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΑΠΘ 1999

Διδασκαλείο :Δημήτρης Γληνός 2009-2011

Μεταπτυχιακό ΔΔΠΜΣ  Επιστήμες της Αγωγής :Διαπολιτισμική Εκπαίδευση ,ΤΕΠΑΕ στο ΑΠΘ 2013

Εργασιακή εμπειρία
Σχέση με την εκπαίδευση / Ιδιότητα
Εκπαιδευτικός
Ειδικότητα/Επιστημονικός κλάδος
ΠΕ70 ΔΑΣΚΑΛΟΙ
Βαθμίδα εκπαίδευσης
Πρωτοβάθμια
Σχολείο/Ίδρυμα/Φορέας απασχόλησης

Δημοτικό Σχολείο Λαγυνών Θεσσαλονίκης

Έργα

 

Δίκαιο είναι(2021)

Η καλύτερη μας μέρα (2021)

 

Κορώνεια: Ένα θλιβερό παράδειγμα(2021)

 

Πολύ ησυχία για το τίποτε,πολύ ησυχία ..για το σημαντικό.2019(1ο βραβείο μουσικής)

Τα τζίνι της ανακύκλωσης,2018(1ο βραβείο μουσικής)

Δημοσιεύσεις

·         Κοινωνικές αναπαράσεις,Επιστημονική Επετηρίδα Κορίνθου:80.Ανακτήθηκε από https://dipe.kor.sch.gr/wp-content/uploads/2020/12/epetirida11o.pdf. Αριθμός ΙSSΝ: 2408-0594

·         Κριτική επισκόπηση του βιβλίου Αγωγή του καταπιεζόμενου του Paulo Freire ,Επετηρίδα Κορίνθου :80.Ανακτήθηκε από https://dipe.kor.sch.gr/wp-content/uploads/2016/02/epetirid7o.pdfΑριθμός ΙSSΝ: 2408-0594.

·         Εκπόνηση ψηφιακού διδακτικού σεναρίου «Αίσωπος» : Η Ανάπτυξη της Κριτικής Σκέψης με την Χρήση του blog στην Διδασκαλία Μελέτη Περίπτωσης: Η Εφαρμογή στο Δ. Σ. Λαγυνών Θεσ/νικης: http://aesop.iep.edu.gr/node/19736

·          Διπλωματική ερευνητική εργασία Θέμα: «Διαπολιτισμικότητα και κριτική σκέψη στο σχολείομέσα από το πρίσμα της ισότητας ευκαιριών στην εκπαίδευση. Εφαρμογή σε Ε΄και Στ΄ τάξεις δημοτικούσχολείου» http://ikee.lib.auth.gr/record/283963/files/GRI-2016-17035.pdf

       

εικόνα φόρτωσης