Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

ΤΟ ΟΡΥΧΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΥΚΗ

Έκδοση:

1.0

Ημερομηνία:

09.11.2018

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ:

Γεωργία Λιαράκου, Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Αιγαίου

Κώστας Γαβριλάκης, Επίκ. Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Απόστολος Κώστας, Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, MSc, PhD

 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ / ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ:

Απόστολος Κώστας, Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, MSc, PhD

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:

Κώστας Γαβριλάκης, Επίκ. Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

 

ΠΑΡΟΧΟΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ:

  • Flickr www.flickr.com
  • IHA Holiday Ads www.iha.com
  • Max Pixel www.maxpixel.net
  • PEXELS www.pexels.com
  • Pixabay https://pixabay.com
  • PIXNIO https://pixnio.com
  • PXHERE https://pxhere.com
  • CSIRO ScienceImage www.scienceimage.csiro.au
  • Wikimedia Commons https://commons.wikimedia.org
  • World Gold Council www.gold.org/research/social-economic-impact
  • Βαβελίδης, Μ. (2005). Η εκμετάλλευση χρυσού, αργύρου και μολύβδου στην Ελλάδα κατά την αρχαιότητα. Παρουσίαση. Ανακτήθηκε από http://www.geo.auth.gr/miner2005/papers/vavelidis.pdf

 

ΠΗΓΕΣ:

  • dasarxeio.com
  • Hellas Gold https://www.hellas-gold.com/metalleia/skouries-xrysos-faq
  • Karo R. (2006) Seneca surface coal mines--a 40 year case study in reclamation techniques— triumphs and failures: two studies of shrub establishment, Paper presented at the 7th International Conference on Acid Rock Drainage (ICARD), March 26-30, 2006, St. Louis MO. R.I. Barnhisel (ed.) Published by the American Society of Mining and Reclamation (ASMR), 3134 Montavesta Road, Lexington, KY 40502. Retrieved from: https://www.imwa.info/docs/imwa_2006/0922-Karo-CO.pdf
  • Luís, A.T., Teixeira, P., Almeida, S.F., Matos, J.X. and da Silva, E.F. (2011). Environmental impact of mining activities in the Lousal area (Portugal): chemical and diatom characterization of metal-contaminated stream sediments and surface water of Corona stream. Science of the Total Environment Journal, 409(20): 4312-25. doi: 10.1016/j.scitotenv.2011.06.052
  • The British Columbia Technical and Research Committee on Reclamation (2007). 2006 Mine Reclamation 2006 Mine Reclamation Awards, 31st Annual Mine Reclamation Symposium, September 19, 2007 - Squamish BC. Retrieved from: http://www.trcr.bc.ca/wp-content/uploads/2011/11/2007-Mine-Reclamation-Awards-Presentation.pdf
  • Wikipedia https://el.wikipedia.org/wiki/Αγροτουρσιμός
  • Ελληνική Στατιστική Αρχή www.statistics.gr
  • Zeballos, E.J. and S. Garry, An Overview of Employment Trends and Working Conditions by Economic Activity in Jobs Recovery: Sectoral Coverage 2010, Sectoral Activities Department, International Labour Organization. Retrieved from: http://www.miningfacts.org/Economy/How-many-jobs-depend-on-the-mining-industry
  • Πανταζόπουλος, Γ. (2017). Ναι ή όχι στην εξόρυξη του χρυσού; Μια απάντηση από έναν καθηγητή Εδαφολογίας. Lifo. Ανακτήθηκε από: www.lifo.gr/articles/greece_articles/159882

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ:

ΙΤΥΕ "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ"

 

ΕΚΔΟΤΗΣ:

ΙΤΥΕ "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ"

ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ:  ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (LOR)

Το παρόν χορηγείται με άδεια CC BY-NC-SA 4.0. (Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0), δηλαδή, διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.