Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

ΦΡΑΓΜΑΤΑ: ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ & ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Έκδοση:

1.0

Ημερομηνία:

30.07.2019

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ:

Αγάπιος Πάνος, Εκπαιδευτικός ΠΕ70 Δασκάλων, MSc

Κώστας Γαβριλάκης, Επίκ. Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Γεωργία Λιαράκου, Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Αιγαίου

 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ / ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ / ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ:

Αγάπιος Πάνος, Εκπαιδευτικός ΠΕ70 Δασκάλων, MSc

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:

Κώστας Γαβριλάκης, Επίκ. Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

 

ΠΑΡΟΧΟΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ:

Γραφικά: https://www.freepik.com/

Φωτογραφίες:

Wikimedia Commons

  • https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sacramento_River_at_Shasta_Dam.JPG
  • https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Shasta_Dam_-_1_(8391647983).jpg

Wikipedia

  • https://el.wikipedia.org/wiki/Αρχείο:ΦΡΑΓΜΑ_ΕΡΕΣΟΥ_ΛΕΣΒΟΣ.jpg
  • https://el.wikipedia.org/wiki/Φράγμα_Μαραθώνα
  • https://en.wikipedia.org/wiki/El_Atazar_Dam
  • https://en.wikipedia.org/wiki/Hoover_Dam
  • https://en.wikipedia.org/wiki/Katse_Dam

 

ΠΗΓΕΣ:

Arcadia Power Blog: https://blog.arcadiapower.com/pros-cons-dams/

BBC: https://www.bbc.com/news/uk-england-derbyshire-49199505

Europost: https://europost.gr/i-kataskeyi-tis-technitis-limnis-toy-marathona-sygklonistiko-fotografiko-yliko/

FEMA: https://www.fema.gov/benefits-dams

Green Agenda: https://greenagenda.gr/ευρωπαϊκές-οργανώσεις-καλούν-την-εε-ν/

Miller Tyler G. and Spoolman S.E. (2018). Περιβαλλοντική Επιστήμη. 15η έκδοση. (Eπιστ. Eπιμ. ελληνικής έκδοσης: Δημητρακόπουλος, Π. και Γαβριλάκης, Κ.). Θεσσαλονίκη: ΤΖΙΟΛΑ.

Minocha V. (2014). What are the advantages and disadvantages of dams? Quora. Retrieved from: https://www.quora.com/What-are-the-advantages-and-disadvantages-of-dams

Wikipedia: https://el.wikipedia.org/wiki/Λίμνη_Κρεμαστών

Αργυράκης, Ι. (χ.χ.). Η Υδροηλεκτρική Παραγωγή της ΔΕΗ Α.Ε. ΔΕΗ, ΤΕΕ Ενέργεια: Σημερινή Εικόνα – Σχεδιασμός - Προοπτικές. Ανακτήθηκε από: http://library.tee.gr/digital/m2483/m2483_argirakis.pdf

Ελληνική Επιτροπή Μεγάλων Φραγμάτων: http://www.eeft.gr/

Ελληνική Επιτροπή Μεγάλων Φραγμάτων (2013). Τα φράγματα της Ελλάδας. The dams of Greece. ΕΕΜΦ.

Λίμνη Πλαστήρα: https://www.plastiras-lake.gr/

Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης Α.Ε.: https://oakae.gr/portfolio-item/fragma-potamon-amariou-2/

Πατριδογνωσία: https://www.geogreece.gr/fragma.php

Φορέας Διαχείρισης Λίμνης Κερκίνης: http://kerkini.gr/

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ:

ΙΤΥΕ "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ"

 

ΕΚΔΟΤΗΣ:

ΙΤΥΕ "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ"

ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ:  ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (LOR)

Το παρόν χορηγείται με άδεια CC BY-NC-SA 4.0. (Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0), δηλαδή, διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.