Σταυρόλεξο με λέξεις κλειδιά από το κεφάλαιο 4 'Μουσική... για χορό'.
Όταν ολοκληρώστε το σταυρόλεξο, πατήστε στο 'Έλεγχος απάντησης' για να ελέγξετε τις απαντήσεις σας. Αν δυσκολευθείτε, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί 'Βοήθεια' για να πάρετε ένα γράμμα. Πατήστε με το ποντίκι σε κάποιο γράμμα του πλέγματος για να δείτε τους ορισμούς των λέξεων.
Δημοφιλές είδος χορευτικής μουσικής από την Κούβα.
4.
Μουσικό όργανο που σημαίνει κέλυφος χελώνας με το οποίο ξύνει ο εκτελεστής με ξύλινα ραβδάκια.
7.
Μικρό δεκάχορδο λαούτο από τη Ν. Αμερική που το ηχείο του παραδοσιακά κατασκευάζεται από όστρακο αρμαντίλο.
8.
Όταν τονίζονται τα ασθενή μέρη του μέτρου αντί για τα ισχυρά.
9.
Αυλός από ξύλο, με επιστόμιο-σφυρίχτρα και μικρή τρύπα για τον αέρα και διαφορετικό ήχο και ο τόνο από οποιονδήποτε αυλό των Άνδεων.
11.
Φωνητική τεχνική που επιτρέπει στον τραγουδιστή να τραγουδάει νότες οξύτερες από την κανονική φωνητική του έκταση.
13.
Σείστρο που παίζει σε όλη τη διάρκεια της εκτέλεσης και αποτελείται από ένα μεταλλικό κύλινδρο μήκους 30-50 εκ., γεμισμένο με άμμο. (μπορεί να είναι και δύο παράλληλοι κύλινδροι).
14.
Ομάδα που αποτελείται από 150-200 εκτελεστές κρουστών που παίζουν τη ρυθμική βάση του συνόλου.
15.
Το νέο τάνγκο που δημιούργησε ο Άστορ Πιατσόλα (Astor Piazzolla, 1921-1992).
16.
Πασίγνωστος χορός που προέρχεται από τις περιοχές του Μπουένος Άϋρες στις οποίες ζούσαν τα χαμηλά κοινωνικά στρώματα.
17.
Αερόφωνο πληκτροφόρο μουσικό όργανο, ιδιαίτερα διαδεδομένο στην Αργεντινή που εφευρέθηκε από τον Γερμανό Χάινριχ Μπαντ το 1840.
Κάθετα:
1.
Η μουσική που γράφεται ειδικά για να παρελάσει το κάθε άρμα σε μια 'μπατερία'.
2.
Αργεντινός μουσικός και συνθέτης που έφερε επανάσταση στη μορφή του τάνγκο, εμποτίζοντας αυτή χορευτική παράδοση με στοιχεία της κλασικής και της τζαζ μουσικής.
5.
Οβάλ μουσικό όργανο (συνήθως πήλινο) που στα Ιταλικά σημαίνει «χηνάκι» και του οποίου η προέλευση χρονολογείται χιλιάδες χρόνια πριν.
6.
Διάστημα που αποτελείται από τρεις τόνους (χωρίς ημιτόνια).
10.
Νέο είδος μουσικής (για τη δεκαετία του 50) από τις παραθαλάσσιες γειτονιές της Ιπανέμα και της Κοπακαμπάνα που αποτελούνταν από συγχώνευση ήχων τζαζ και ενός απαλού ρυθμού σάμπα, συχνά σε πιο αργό ρυθμό.