Αρχικά οι μαθητές καλούνται να εκφράσουν τις
απόψεις αναφορικά με τη σημασία της λέξης «ικανότητες». Οι μαθητές
μπορούν να αναζητήσουν σχετικές πληροφορίες στο λεξικό του λογισμικού,
στη «βιβλιοθήκη μας», σε εγκυκλοπαίδεια, στο διαδίκτυο κτλ.
Στη συνέχεια, οι μαθητές καλούνται να
συμπληρώσουν τη δραστηριότητα «Σωστός ποδηλάτης», όπου πρέπει να
επιλέξουν αν οι φράσεις είναι σωστές ή λανθασμένες.
Ακολουθεί και δεύτερη δραστηριότητα με
τίτλο «Φίλοι ποδηλάτες», όπου οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν τα
κενά ορισμένων προτάσεων με λέξεις που δίνονται.
Στη συνέχεια, υπάρχουν φωτογραφίες με
χαρακτηριστικές κινήσεις ποδηλάτη, και ζητείται από τους μαθητές να
γράψουν τι σημαίνει κάθε φορά το σήμα που κάνει ο ποδηλάτης.
Στο τέλος, οι μαθητές εκφράζουν τις
απόψεις τους αναφορικά με το ποιες δοκιμασίες περνούν όσοι εξετάζονται
για την απόκτηση άδειας οδήγησης. Ακολούθως, οι μαθητές πραγματοποιούν
τη δραστηριότητα που τιτλοφορείται «Άδεια οδήγησης ποδηλάτου», κάνοντας
κλικ στο εικονίδιο «Δραστηριότητες». Η δραστηριότητα αυτή δοκιμάζει τις
γνώσεις των μαθητών, προκειμένου αυτοί να αποκτήσουν «άδεια οδήγησης».
Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση των
δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας είναι μία διδακτική ώρα.
|