Διακλαδικές Διασυνδέσεις
|
Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
γλωσσικό μάθημα είναι οι ακόλουθες:
- γραπτή και προφορική έκφραση απόψεων
- ορθή γραφή των τεσσάρων εποχών
- διαφορετικός τρόπος γραφής της ώρας.
Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
μάθημα Σπουδών Θεάτρου είναι οι ακόλουθες:
- προσέγγιση των τεσσάρων εποχών μέσα από τη ζωγραφική
- ελεύθερη ζωγραφική για τις τέσσερις εποχές.
Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
μάθημα της Μουσικής είναι οι ακόλουθες:
- προσέγγιση των τεσσάρων εποχών μέσα από τη μουσική.
Οι δραστηριότητες που συνδέονται με το μάθημα
των Μαθηματικών είναι οι ακόλουθες:
- αναγραφή της ώρας με αριθμούς.
|
Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες
|
Αρχικά, οι Μ καλούνται να πλοηγηθούν στο
λογισμικό και να πραγματοποιήσουν τη δραστηριότητα «Οι τέσσερις εποχές
στη ζωγραφική». Αφού ολοκληρώσουν τη δραστηριότητα, προτείνεται να
χωρίσουν μια λευκή σελίδα από το μπλοκ ζωγραφικής τους σε τέσσερα ίσα
μέρη, να γράψουν σε κάθε μέρος την ονομασία μιας εποχής και στη
συνέχεια να ζωγραφίσουν την εποχή αυτή, όπως τη φαντάζεται κάθε Μ. Οι
ζωγραφιές συγκεντρώνονται και τοποθετούνται στην τάξη. Στη συνέχεια,
ζητείται από τους Μ να πλοηγηθούν στο λογισμικό και να πραγματοποιήσουν
τη δραστηριότητα «Οι τέσσερις εποχές του Αντόνιο Βιβάλντι». Επίσης,
δίνεται στους Μ το ημερήσιο πρόγραμμα ενός παιδιού της ηλικίας τους και
καλούνται να γράψουν το πρόγραμμα αυτό με δύο διαφορετικούς τρόπους. Με
τη δραστηριότητα αυτή οι Μ ασκούνται στην αναγραφή της ώρας με
διαφορετικούς τρόπους και εξοικειώνονται με τα αρκτικόλεξα «π.μ.» και
«μ.μ.». Τέλος, υπάρχει δραστηριότητα συμπλήρωσης κενών, η οποία μπορεί
να γίνει είτε ατομικά είτε ομαδικά.
Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση των
δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας είναι δύο διδακτικές ώρες.
|