Διακλαδικές Διασυνδέσεις
|
Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
γλωσσικό μάθημα είναι οι ακόλουθες:
- γραπτή και προφορική έκφραση απόψεων
- αναγραφή ονομασίας διάφορων ειδών ρολογιών
- καταγραφή πληροφοριών σχετικών με το ηλιακό και το μηχανικό ρολόι.
Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
μάθημα της Ιστορίας είναι οι ακόλουθες:
- εύρεση του τρόπου μέτρησης του χρόνου στα πολύ παλιά χρόνια.
Οι δραστηριότητες που προτείνονται για το
μάθημα των Μαθηματικών είναι οι ακόλουθες:
- σύγκριση και ταξινόμηση ρολογιών σε χρονολογική σειρά.
|
Προτεινόμενες Διδακτικές Ενέργειες
|
Αρχικά οι Μ καλούνται να εκφράσουν στην ομάδα
τους τις απόψεις τους σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο στα πολύ παλιά
χρόνια οι άνθρωποι μετρούσαν το χρόνο. Στην προσπάθειά τους αυτή θα
τους βοηθήσουν η εισαγωγική εικόνα από το λογισμικό. Στη συνέχεια,
ζητείται από τους μαθητές να παρατηρήσουν διάφορα είδη ρολογιών και να
τα αναγνωρίσουν, αναγράφοντας κάτω από το καθένα την ονομασία του.
Έπειτα, ζητείται από τους Μ να ταξινομήσουν τα ρολόγια αυτά σε
χρονολογική σειρά, από το παλιότερο στο πιο σύγχρονο. Τέλος, οι Μ
καλούνται να συλλέξουν εικόνες και πληροφορίες σχετικές με το ηλιακό
και το μηχανικό ρολόι. Για τη δραστηριότητα αυτή οι Μ μπορούν να
πλοηγηθούν στο λογισμικό ή και να αναζητήσουν πληροφορίες σε άλλες
πηγές.
Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση των
δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας είναι μία διδακτική ώρα.
|