Στην αρχή παρουσιάζεται βίντεο σχετικό μα τη
ζώνη ασφαλείας και τη χρησιμότητά της για την ασφάλεια και την υγεία
μας. Χρησιμοποιώντας το βίντεο αυτό ως αφόρμηση, οι μαθητές καλούνται
να ερευνήσουν τη σημασία της φράσης «ζώνη ασφαλείας» και ακολούθως να
γράψουν δύο προτάσεις με αυτή τη φράση. Μέσα από σχετική συζήτηση, οι
μαθητές εντοπίζουν τη χρησιμότητα της ζώνης ασφαλείας στα οχήματα.
Στη συνέχεια, δίνεται ένας μικρός
διάλογος δύο παιδιών, από τα οποία το ένα ισχυρίζεται πως δεν
χρησιμοποιεί ζώνη ασφαλείας, ενώ το άλλο υποστηρίζει την αναγκαιότητα
χρησιμοποίησης της ζώνης. Τα παιδιά καλούνται να διαβάσουν το διάλογο,
να επιλέξουν τη σωστή συμπεριφορά / άποψη και να επιχειρηματολογήσουν
υπέρ αυτής.
Επίσης, οι μαθητές καλούνται να
συμπληρώσουν ακροστιχίδα σχετική με την ασφάλεια των επιβατών στα
αυτοκίνητα και τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Τέλος, τα παιδιά καλούνται να
επισημάνουν τη χρησιμότητα της ζώνης ασφαλείας και την αναγκαιότητα της
χρησιμοποίησής της, καταγράφοντας δικά τους συνοπτικά μηνύματα.
Ο χρόνος που απαιτείται για τη
ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας είναι μία διδακτική
ώρα.
|