ENOTHTA 2

Παρουσίαση και χρήση του λογισμικού.

Παιδαγωγικές οδηγίες αξιοποίησης του λογισμικού


Εκτύπωση

Προτεινόμενες μεθοδολογικές προσεγγίσεις

  • Αξιοποίηση των προϋπαρχουσών απόψεων των μαθητών

  • Διαπραγμάτευση στο πλαίσιο των μαθητών και στο πλαίσιο των διαφόρων επιστημονικών πεδίων που αποτελούν τη σύνθεση του υβρυδικού μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος.

  • Ανοικτή και κατευθυνόμενη ατομική διερεύνηση

  • Ανοικτή και κατευθυνόμενη συνεργατική διερεύνηση

  • Γνωστική σύγκρουση

  • Έρευνες στο διαδίκτυο και βιβλιογραφικές έρευνες

  • Συζήτηση-Διάλογος δασκάλου με τους μαθητές ή συζήτηση σε ομάδες

  • Επιχειρηματολογία

  • Δημιουργική μάθηση (δημιουργία αφισών κ.λπ.)

  • Συγγραφή διαφόρων κειμενικών ειδών (περιγραφή, ταξινόμηση, αναφορά, σύγκριση κ.λπ.)

  • Εκπόνηση σχεδίων εργασίας

  • Εργασία στο πεδίο

  • Δραματοποιήσεις

  • Κατασκευή μοντέλων