Οι
δραστηριότητες που συνδέονται με το Γλωσσικό μάθημα είναι οι ακόλουθες:
ανακοίνωση στην ολομέλεια της τάξης των αποτελεσμάτων
της έρευνάς τους (φύλλο εργασίας 1)
εντοπισμός της σημασίας της λέξης «διασταύρωση,
διάβαση» (φύλλο εργασίας 2)
σημασιολογική διαφοροποίηση των λέξεων «διασταύρωση,
διάβαση» (φύλλο εργασίας 2)
συνέντευξη με τον σχολικό τροχονόμο (φύλλο εργασίας 3)
να ανακοινώσουν στην τάξη, το σχολείο, την ευρύτερη
κοινότητα, τα αποτελέσματα της έρευνάς τους (φύλλο εργασίας 3)
σύνθεση ποιήματος (φύλλο εργασίας 4)
Οι δραστηριότητες που συνδέονται με το μάθημα τον
Μαθηματικών είναι οι ακόλουθες:
χρησιμοποίηση βασικών μαθηματικών εννοιών (οριζόντια,
κάθετα, παράλληλα κ.λπ.) (φύλλα εργασίας 2 και 3)
Οι δραστηριότητες που συνδέονται με το μάθημα της
Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής είναι οι ακόλουθες:
η αναγνώριση της σημασίας του φωτεινού σηματοδότη
(φύλλα εργασίας 1 κα 2 και 4)
η αναγνώριση της σημασία των τροχονόμων (φύλλα εργασίας
1, 2 και 4)
Οι δραστηριότητες που συνδέονται με το μάθημα των
Εικαστικών είναι οι ακόλουθες:
σχεδιασμός και ζωγραφική φωτεινού σηματοδότη (φύλλα
εργασίας 2 και 4)
Οι δραστηριότητες που
συνδέονται με το μάθημα της Φυσικής Αγωγής είναι οι ακόλουθες:
σχεδίαση στην αυλή του Σχολείου Πάρκου Κυκλοφοριακής
Αγωγής με διαβάσεις, τροχονόμους κ.λπ. (φύλλο εργασίας 2)
Οι δραστηριότητες που συνδέονται με το μάθημα των
Σπουδών Θεάτρου είναι οι ακόλουθες:
δραματοποίηση συγκεκριμένων συμπεριφορών μέσα στο Πάρκο
Κυκλοφοριακής Αγωγής (φύλλο εργασίας 2)
Οι δραστηριότητες που συνδέονται με το μάθημα της
Γεωγραφίας είναι οι ακόλουθες:
ανάγνωση χάρτη της περιοχής (φύλλο εργασίας 3)
|