-
Αξιοποίηση
των προϋπαρχουσών απόψεων των μαθητών
-
Διαπραγμάτευση
στο πλαίσιο των μαθητών και στο πλαίσιο των διαφόρων επιστημονικών
πεδίων που αποτελούν τη σύνθεση του υβρυδικού μαθήματος της Μελέτης
Περιβάλλοντος.
-
Ανοικτή και
κατευθυνόμενη ατομική διερεύνηση
-
Ανοικτή και
κατευθυνόμενη συνεργατική διερεύνηση
-
Γνωστική
σύγκρουση
-
Έρευνες στο
διαδίκτυο και βιβλιογραφικές έρευνες
-
Συζήτηση-Διάλογος
δασκάλου με τους μαθητές ή συζήτηση σε ομάδες
-
Επιχειρηματολογία
-
Δημιουργική
μάθηση (δημιουργία αφισών κ.λπ.)
-
Συγγραφή
διαφόρων κειμενικών ειδών (περιγραφή, ταξινόμηση, αναφορά, σύγκριση
κ.λπ.)
-
Εκπόνηση
σχεδίων εργασίας
-
Εργασία στο
πεδίο
-
Δραματοποιήσεις
-
Κατασκευή
μοντέλων