ENOTHTA 1 | |
Ενότητα 1: Θεωρητική Τεκμηρίωση Φιλοσοφία του Λογισμικού «Μελέτη Περιβάλλοντος |
|
|
|
Βιβλιογραφία Αβερωφ-Ιωάννου Τατιάνα (1990). Συνεργασία στη μάθηση. Διδασκαλία σε ομάδες στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος. Θυμάρι: Αθήνα. Βαϊνά Μαρία (2002). Δραστηριότητες Τοπικής Ιστορίας. Ένα εργαλέιο Εφαρμογής της μεθόδου Project στα σχολεία. Τυπωθήτω: Αθήνα. Δημοπούλου Μ., Μπαμπίλα Ε., Φρατζή Α., Χατζημιχαήλ Μ. (2003) Εξερευνώ την πόλη μου. Προτάσεις για διαθεματικά σχέδια εργασίας. Καλειδοσκόπιο: Αθήνα Κόκκοτας Π. Β., (2002), Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, Μέρος II, 3η Έκδοση βελτιωμένη. Κουλαϊδής, Β. (1994): Αναπαραστάσεις του Φυσικού Κόσμου, Gutenberg, Αθήνα. Κουλουμπαρίτση A., (2003), Η κατανόηση στο Αναλυτικό Πρόγραμμα στα Σχολικά Βιβλία και στη Διδακτική Πράξη: Συστημική Συσχέτιση και Αξιολόγηση, Εκδόσεις Γρηγόρη, Αθήνα. Ματσαγγούρας Η. Γ., (1998), Στρατηγικές διδασκαλίας: Από τη Πληροφόρηση στην Κριτική Σκέψη, Τόμος Β΄, Εκδόσεις Gutenberg. Ματσαγγούρας Η. Γ., (2000), Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία και Μάθηση, Τόμος Β΄, Εκδόσεις Γρηγόρη. Ματσαγγούρας Η. Γ., (2002), Η Σχολική τάξη, Τόμος Α, Εκδόσεις Γρηγόρη. Ματσαγγούρας Η. Γ., (2002), Η Σχολική τάξη, Τόμος Β, Εκδόσεις Γρηγόρη. Ματσαγγούρας Η. Γ., (2003), Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση, Εκδόσεις Γρηγόρη. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Επιθεώρηση εκπαιδευτικών θεμάτων, Τεύχος 6, Αθήνα 2002. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Επιθεώρηση εκπαιδευτικών θεμάτων, Τεύχος 7, Αθήνα 2002. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Οδηγός Σχεδίων Εργασίας, ΥΠΕΠΘ, Αθήνα 2002. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ΥΠΕΠΘ, Ευέλικτη ζώνη, αντιπροσωπευτικές εργασίες μαθητών, Αθήνα 2002. Ράπτης, Α. & Ράπτη Α. (1997). Πληροφορική και Εκπαίδευση. Αθήνα Σταυρίδου Ε., (2000), Συνεργατική Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας. Bruner J. (1996). The culture of education. Cambridge, Massachusetts, London, England: Harvard University Press.
|
|