Αρχικά, ως αφόρμηση, υπάρχει μια φωτογραφία στην οποία
παρουσιάζονται διάφορες, σωστές και λανθασμένες, συμπεριφορές επιβατών
μέσων μαζικής μεταφοράς. Με βάση αυτή την εικόνα πραγματοποιείται
συζήτηση με την ολομέλεια της τάξης.
Ακολουθεί σταυρόλεξο σχετικό με τη συμπεριφορά των
επιβατών αυτοκινήτου, καθώς και των επιβατών μέσων μαζικής μεταφοράς.
Στη συνέχεια, οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν με
συγκεκριμένες λέξεις τα κενά των προτάσεων στη δραστηριότητα «Φίλοι …
επιβάτες».
Ακολουθούν δύο ακόμη σχετικές δραστηριότητες. Η πρώτη
δραστηριότητα τιτλοφορείται «Επιβάτης σε λεωφορείο» και η δεύτερη
«Επιβάτες τρένου». Και οι δύο δραστηριότητες αφορούν στην επιλογή της
σωστής απάντησης κάθε φορά.
Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση των
δραστηριοτήτων του φύλλου εργασίας είναι μία διδακτική ώρα.
|