ENOTHTA 1

Ενότητα 1: Θεωρητική Τεκμηρίωση

Φιλοσοφία του Λογισμικού «Μελέτη Περιβάλλοντος


Εκτύπωση

Συνεργατική μάθηση

Εισαγωγή

Τα τελευταία χρόνια αναγνωρίζεται διεθνώς όλο και περισσότερο η σημασία της συνεργατικής μάθησης, ως παιδαγωγικής στρατηγικής που οδηγεί σε καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα, ενώ συγχρόνως ευνοεί την ανάπτυξη της σκέψης και της κοινωνικότητας των παιδιών (Σταυρίδου 2000, Ματσαγγούρας 2000, Roth 1995, Lazarovitz & Hertz- Lazarovitz 1998). Η σπουδαιότητά της οφείλεται στο γεγονός ότι βοηθάει αποτελεσματικά το σχολείο να προωθήσει τόσο τους στόχους που αφορούν την κοινωνία όσο και εκείνους που αφορούν τη νοητική, συναισθηματική και ψυχοκινητική ανάπτυξη του παιδιού. Η συνεργατική προσέγγιση σε ένα κοινωνικο εποικοδομητικό πλαίσιο μάθησης μπορεί να προσφέρει ένα απόλυτα λειτουργικό πλαίσιο, για να οργανωθούν ποικίλες διδακτικές δραστηριότητες για την αποτελεσματική διδασκαλία του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος.