Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα 2010-2023 Γλώσσα και Λογοτεχνία Λογοτεχνικά και κριτικά κείμενα
ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ, «ΕΠΙΤΥΜΒΙΟ»
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
ritsos12.zip | 321.87 kB | Zip |
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΚΕΓ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Βασίλης Βασιλειάδης
Φορείς υλοποίησης: ΚΕΓ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΚΕΓ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Βασίλης Βασιλειάδης
Φορείς υλοποίησης: ΚΕΓ
Νεοελληνική Λογοτεχνία > Θέματα > Ιστορία
Νεοελληνική Λογοτεχνία > Λογοτεχνικά γένη και είδη > Ποίηση
Νεοελληνική Λογοτεχνία > Λογοτεχνικά γένη και είδη > Δημοτικό τραγούδι
Νεοελληνική Λογοτεχνία > Τεχνικές / Τρόποι γραφής > Μέτρο - Στιχουργία
Νεοελληνική Λογοτεχνία > Τεχνικές / Τρόποι γραφής > Ποιητικές φόρμες
Νεοελληνική Λογοτεχνία > Τεχνικές / Τρόποι γραφής > Διαλογικότητα - Διακειμενικότητα
Νεοελληνική Λογοτεχνία > Γραμματολογικές περίοδοι - Γενιές / Σχολές > Γενιά του 1930
8521/10170
Σελίδα αναφοράς:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10170
Αναλυτικά στοιχεία άδειας
Περισσότερα
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.