Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα 2010-2023 Ξένες Γλώσσες - Γαλλικά Γαλλικά Γυμνασίου
MIROIR, MIROIR, QUI EST LA PLUS BELLE?
Για την αναπαραγωγή του συγκεκριμένου μαθησιακού αντικειμένου απαιτείται το πρόσθετο Adobe Flash Player, το οποίο δεν υποστηρίζεται πλέον από τους γνωστότερους φυλλομετρητές και την Αdobe. Το μαθησιακό αντικείμενο εξακολουθεί να φιλοξενείται στο Φωτόδεντρο στην παρούσα μορφή του για λόγους αρχείου, έως ότου επικαιροποιηθεί.
Εάν θέλετε όμως να ανοίξετε και να χρησιμοποιήσετε αυτό το μαθησιακό αντικείμενο, υπάρχουν διαθέσιμες οδηγίες στις Συχνές Ερωτήσεις. Σε περίπτωση που προχωρήσετε στην εγκατάσταση και χρήση του Adobe Flash Player, σημαίνει πως κατανοείτε τα ενδεχόμενα κενά ασφαλείας του συγκεκριμένου πρόσθετου.
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
un5_superlatif_pres.zip | 679.62 kB | Zip |
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
Χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Διάρκεια: 2010-2015
Ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
Επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Γαλλικά > Γλωσσικές επικοινωνιακές ικανότητες > Δομή λόγου/κειμένου
Γαλλικά > Γλωσσικές επικοινωνιακές ικανότητες > Ορθογραφία
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
εποικοδομητισμός > σωκρατική-μαιευτική διδασκαλία
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
γνωστικός > διεργασία > να θυμούνται
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
γνωστικός > διεργασία > να εφαρμόζουν
8521/6909
Σελίδα αναφοράς:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6909
Αναλυτικά στοιχεία άδειας
Περισσότερα
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.